گستاخی اشغالگران صهیونیست به اوج رسید

نتانیاهو به مسجد ابراهیمی می‌رود

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در میان تدابیر شدید امنیتی در اقدامی تحریک‌آمیز وارد مسجد ابراهیمی می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، امروز چهارشنبه در اقدامی تحریک‌آمیز و در چارچوب توهین به مقدسات مسلمانان، وارد مسجد ابراهیمی می‌شود.

نظامیان صهیونیست برای فراهم کردن مقدمات ورود نخست وزیر این رژیم به مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل مستقر شدند.

صفحه یونیوز در توئیتر نوشت: نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی برای بستن منطقه تل‌ارمیده و خیابان شهداء در شهر الخلیل (در کرانه باختری رود اردن) در این مناطق مستقر شدند تا مقدمات ورود نتانیاهو به مسجد ابراهیمی را فراهم کنند.

المیادین همچنین به نقل از وزارت آموزش و پرورش فلسطین از تخلیه دوازده باب مدرسه در پی آماده شدن نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای دیدار از مسجد ابراهیمی خبر داد.

نتانیاهو اولین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است که به شهر الخلیل فلسطین سفر می‌کند.

واکنش‌ها به وقاحت رژیم صهیونیستی
حازم قاسم، سخنگوی حماس، در واکنش به تصمیم تنش‌آفرین نتانیاهو اعلام کرد: اینکه نتانیاهو اعلام کرده که قصد دارد به حرم ابراهیمی یورش ببرد تجاوز صهیونیستی آشکاری به تمام جهان اسلام است.

علی فیصل، عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراسی، هم گفت: سفر نتانیاهو به الخلیل مداخله‌ای در چهارچوب معامله قرن است. پیش‌بینی می‌شود با حضور نتانیاهو مردم به خیابان بیایند. شهر الخیلیل همواره شاهد درگیری میان فلسطینیان و صهیونیست‌هاست لذا از دولت خودگردان و جامعه جهانی می‌خواهم که در این خصوص موضعی قاطع اتخاذ کنند.

کمیته مقاومت فلسطین نیز اعلام کرد: تصمیم نتانیاهو برای یورش به حرم ابراهیمی و هتک حرمت آن تنشی بسیار خطرناک است و بی‌اعتنایی به احساسات مسلمانان است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
چرا
آخرین اخبار