همزمان با ایام محرم؛

استقرار ۲۰۰۰ دستگاه تاکسی در خطوط منتهی به حرم

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: دو هزار تاکسی در خطوط منتهی به حرم استقرار می یابند و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به کشور عراق در ایام محرم اعزام خواهد شد.

استقرار ۲۰۰۰ دستگاه تاکسی در خطوط منتهی به حرم در ایام محرممهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در خصوص فعالیت‌های شهرداری مشهد در ایام محرم و صفر گفت: کلانشهر مشهد به دلیل وجود حرم مطهر رضوی سالانه گردشگران بی‌شماری را به سوی خودجذب می‌کند.

او تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، اداره هماهنگی مناسبت‌های شهرداری مشهد با برنامه‌ریزی، هماهنگی و تهیه دستورالعمل و ابلاغ به کلیه معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارات زیرمجموعه شهرداری مشهد تلاش دارد با اقدامات خود فضای مطلوب و مناسبی جهت برگزاری برنامه‌ها ایجاد کند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به برنامه‌های سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از جمله اقدامات ویژه این سازمان در ایام محرم شامل دو مورد اجرای نمایش آیینی شبیه خوانی در قالب نمایش با حضور هنرمندان برجسته کشور در مجموعه گردشگری سپاد از تاریخ ۱۰ الی ۱۹ شهریور ماه، اکران ۳۲۰۰ عدد پرده آویز ستونی و ۳۲۰۰ عدد پرده بیرقی، اکران ۲۰۰۰ عدد پرده بیرقی سردرب مغازه‌ها و آماده‌سازی ۱۲ عدد سازه شمسه در ۱۲ نقطه از سطح شهر است.

یعقوبی افزود: اداره کل بهبود محیط زیست شهری نیز به عنوان یکی از ادارات زیرمجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در ایام ماه محرم نسبت به تکمیل عملیات کاشت گل فصل پاییز در سطوح فضای سبز در لکه‌های پیش‌بینی شده، هماهنگی جهت رفع نواقص و بهبود وضعیت روشنایی و نورپردازی بوستان‌ها، میادین، در کلیه سطوح فضای سبز سطح شهر و برنامه‌ریزی و کنترل فعال بودن آبنما‌ها و رفع نواقص سیستم‌های روشنایی و پمپ آن‌ها اقدام کرده است.

او تصریح کرد: تنظیف و شستشوی معابر با اولویت خیابان‌های منتهی به حرم مطهر در متراژ ۶۳ میلیون مترمربع، جانمایی و نصب ۳۵۰ سازه مجاز تبلیغات مذهبی، آماده‌باش ۱۰۰ درصدی نیروی کارگری و دو هزار و ۵۰۰ نفر مازاد به منظور نظافت عمومی شهر از اقدامات اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری است.
 
انتهای پیام//ف.ص


۱۰۰ دستگاه اتوبوس به کشور عراق اعزام می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.