آمادگی پلیس مازندران برای برقراری نظم وامنیت ترافیکی محرم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از آمادگی کامل پلیس برای روان سازی ترافیک و ایجاد نظم ترافیکی در دهه اول محرم خبر داد.

سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: پلیس همچون سالهای گذشته با بهره گیری از تمام توان خود در دهه اول محرم، اقدامات خود را برای روان سازی ترافیک و برخورد با تخلفات آغاز کرده است.

او به مسئولان هیئت‌های عزاداری و تکایا در شهر‌های استان توصیه کرد: از نصب هرگونه داربست و دایر کردن تکایا و ایستگاه‌های صلواتی در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان و یا کندی عبور و مرور می‌شود، خودداری کنند.

سرهنگ باقری با اعلام اینکه پارک دوبل و توقف در مقابل تکایا، مساجد، هیئت‌ها و دیگر اماکن عزاداری ممنوع است از عزاداران خواست از توقف در مقابل این مراکز خودداری کرده و ضمن همکاری با پلیس به تذکرات آن‌ها نیز توجه داشته باشند.

او درباره حرکت دسته‌های عزاداری به هنگام شب، افزود: ضروری است، مسئولان این هیئت‌ها علایم لازم، نظیر شب رنگ را به همراه داشته باشند تا از تصادف خودرو‌های عبوری با آنان جلوگیری شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: توصیه می‌شود در حرکت دسته‌های عزاداری و حین برگزاری مراسم به ویژه در ساعات پایانی شب در استفاده از بلندگو‌ها، رعایت حال بیماران و افراد مسن مد نظر قرار گیرد.

او افزود: در هنگام پخش نذورات به نحوی اقدام شود که از ایجاد گره‌های ترافیکی جلوگیری و به ماموریت خودرو‌های امدادی نیز خللی وارد نشود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اعلام اینکه حرکت موتورسواران در میان دسته‌های عزاداری ممنوع است از راکبان موتور سیکلت خواست: قوانین رانندگی را رعایت کرده تا عزاداری بدون حادثه‌ای برای خود و دیگر شهروندان داشته باشند.

سرهنگ باقری در خاتمه از شهروندان خواست: برای جلوگیری از ترافیک‌های سنگین در معابر درون شهری برای رفتن به هئیت‌ها و مراسم‌های عزاداری حتی المکان از آوردن خودرو‌های شخصی خودداری و برای تردد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
انتهای پیام/س
 

آمادگی پلیس راهوار مازندران در ایام محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.