سرهنگ بخشنده خبر داد؛

قاچاقچی موادمخدر سوار بر موتور دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد که یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر در محدوده جنوب تهران، اقدام به قاچاق و توزیع مقادیری مواد مخدر می‌کند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مشخص شد این متهم در حال انتقال موادمخدر مذکور با یک دستگاه موتورسیکلت به مخفیگاه خود است که بلافاصله با هماهنگی از سوی مرجع قضایی، تیم‌های عملیات این پایگاه برای دستگیری متهم وارد عمل شده و به محل اعزام شدند.

او افزود: در هفتمین روز شهریور ماه امسال، این متهم در مخفیگاهش مشاهده و در یک تعقیب و گریز کوتاه در حالی که سعی داشت موادمخدر همراهش را برای فرار از دست قانون دور بیاندازد، دستگیر شد.


بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم تریاک


سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: این متهم به همراه همدستش دستگیر و بسته‌های حاوی موادمخدر نیز جمع آوری و به همراه متهمان به پایگاه هفتم پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت منتقل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در پایان با اشاره به اعتراف متهمان به جرایم خود، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام/

دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در جنوب پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار