مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان خبر داد؛

آغاز طرح مدرسه شاد در استان سمنان

امیر بینایی گفت: جلوگیری از آسیب اجتماعی با طرح مدرسه شاد در استان کلید خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح مدرسه شاد در مدارس استان کلید خورده است، گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش نشاط و جلوگیری از هرگونه آسیب‌های اجتماعی است.

او ضمن بیان اینکه اجرای کامل این طرح به همراهی سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیازمند است، افزود: با دستور استاندار هیئت اندیشه‌ورز برای اجرای این طرح در استان سمنان تشکیل و محاسن و معایب طرح مورد بازبینی کامل قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با مصاحبه ۶۵۰ دقیقه‌ای از معلمان، دانش آموزان و والدین، فرضیه‌های لازم برای رفع مشکلات یا تکمیل طرح کسب شد، ابراز داشت: در این طرح سه دستور کار ترویج شامل مهربانی، مهارت گفتگو، آشنایی با مهارت‌های شغلی موردبررسی قرار گرفت.

ینایی در ادامه تصریح کرد: وجود رقابت‌های تحصیلی، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و کمبود امکانات از جمله موانع ایجاد نشاط اجتماعی در مدارس استان سمنان است که این مهم می‌طلبد تا با همکاری سایر بخش‌ها برای رفع این چالش‌ها اقدامات مناسب را صورت دهیم.

انتهای پیام / م

جلو گیری از آسیب اجتماعی با اجرای طرح مدرسه شاد در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.