حال و هوای دانشگاه شهید چمران اهواز در هفته دفاع مقدس

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری مراسمات فرهنگی و هنری متنوع همزمان با هفته دفاع مقدس در این دانشگاه خبر داد.

عبدالرحیم هوشمند معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تشریح جزییات برنامه‌های این دانشگاه در هفته دفاع مقدس گفت: هر سال، هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز می‌شود.

او بیان داشت: راس ساعت ۹ صبح اولین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام مدفون در دانشگاه با حضور ریاست دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه، نماینده، ولی فقیه در دانشگاه شهید چمران و جمعی از کارکنان و دانشجویان برگزار می‌شود.

هوشمند تصریح کرد: دیدار جمعی از دانشگاهیان با خانواده شهدا و ایثارگران از برنامه‌های هماهنگی دفتر شاهد و ایثارگر دانشگاه در هفته دفاع مقدس است.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، نشستی با همکاران ایثارگر و با سابقه جنگی، با هدف تقدیر و نیز نقل قول خاطراتشان جزء برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه برگزار خواهد شد.

عبدالرحیم هوشمند تصریح کرد: اجرای نمایش تئاتر "تکه‌های سنگین سرب" برگرفته از زندگی شهید چمران در تالار دانشگاه علوم و نیز برپایی کارگاه روایت نگاری دفاع مقدس برای دانشجویان علاقه‌مند با هدف آموزش مکتوب کردن و به روایت درآوردن خاطرات جنگ و دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس در این دانشگاه است.

این مقام مسئول اظهار داشت: نمایش فیلم‌هایی با موضوع دفاع مقدس و تحلیل این فیلم‌ها با حضور برخی تهیه کنندگان و کارگردانان، برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقه پیرامون دفاع مقدس و همچنین تبلیغات محلی در دانشگاه از عمده‌ترین برنامه‌های دانشگاه شهید شهید چمران اهواز در هفته دفاع مقدس به شمار می‌روند.

انتهای پیام/گ

اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار