امضای تفاهم نامه رسانه‌ای درخنداب

تفاهم نامه رسانه‌ای بین مدیرکل شبکه آفتاب و فرماندار شهرستان خنداب امضا شد.

امضای تفاهم نامه رسانه‌ای درخنداببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در جریان سفر مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی و معاونان به شهرستان خنداب تفاهم نامه رسانه‌ای بین مدیرکل شبکه آفتاب و فرماندار شهرستان امضاء شد.

نشست مشترک با اصحاب فرهنگ و هنر و فعالان فضای مجازی شهرستان خنداب، بازدید از تالاب تازه احیاء شده آق گل، مجتمع صنعتی مرغ تخم گذار و واحد تولید و پرورش ماهیان زینتی از جمله برنامه‌های مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی و معاونان در سفر به شهرستان خنداب بود.

همچنین مدیر کل شبکه آفتاب و معاونان با حضور در منزل شهید ناصر هاشمی و با خانواده این شهیددیدار با اهدای لوح از صبر و استقامت آن‌ها تجلیل کردند.

آذر دشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در جریان این سفر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، باشاره به ظرفیت‌های هنری، کشاورزی و صنایع تبدیلی شهرستان خنداب گفت: مستندی فاخر در این زمینه‌ها از شهرستان تهیه خواهیم کرد.

آذر دشتی افزود: یافتن استعداد‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری در دستور کار قرار رسانه استانی دارد که در این زمینه تفاهم نامه‌ای بین صدا و سیما و فرمانداری شهرستان امضا شد.

حاج علی بیگی فرماندار خنداب هم گفت: بسیاری از ظرفیت‌های شهرستان خنداب ناشناخته است که باید شناسانده شوند.

حاج علی بیگی افزود: شهرستان خنداب به جهت تنوع قومی‌ای که دارد، رسانه‌ها میتوانند نقش مهمی در ایجاد همگرایی بر اثر برخی چالش‌ها داشته باشند.

انتهای پیام / ج

تفاهم نامه رسانه‌ای بین مدیرکل شبکه آفتاب و فرماندار شهرستان خنداب امضا شد

برچسب ها: صداوسیما ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.