همایش از تبار عاشقی در نراق با تجلیل از برترین‌ها

در همایش از تبار عاشقی درنراق از صاحبان حجاب برتر تجلیل شد.

همایش از تبار عاشقی درنراق با تجلیل از برترین‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همایش از تبار عاشقی در شهر نراق برگزار و در پایان این همایش از نوجوانان دارای حجاب برتر تجلیل شد.

عبداللهی دبیر همایش از تبار عاشقی در حاشیه مراسم  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، هدف ازبرگزاری این همایش را ترویج فرهنگ عفاف وحجاب در جامعه ومعرفی چادر به عنوان حجاب برترعنوان کرد.

حجت الاسلام پورموسوی استاد دانشگاه وکارشناس مذهبی برنامه‌های صداوسیما هم دراین همایش گفت: پوشش و حجاب، در دین اسلام بسیار مورد توجه قرار گرفته است ودر قرآن مجید بیش از ۱۰ آیه در مورد حجاب و حرمت نگاه به نامحرم وجود دارد.

حجت الاسلام پورموسوی از چادر به عنوان حجاب برتر نام برد وافزود: «جلباب» در قرآن به معنای چادر است و علمای ما هم بالاتفاق این مسئله را تایید می‌کنند که بهترین حجاب در این زمان چادر است.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه نراق هم در این همایش حجاب و عفاف را باعث مصون ماندن افراد از آسیب‌های اجتماعی و پرهیز از گناه دانست.

حجت الاسلام محمدی افزود: همه باید این حقیقت را بپذیریم که پوشش و حجاب اسلامی در بین بانوان مسلمان اعم از هر قوم و ملتی دارای ریشه‏‌های عمیق و مستحکم فطری و دینی است.

همایش از تبار عاشقی با سخنرانی حجت الاسلام پورموسوی برگزار و در پایان از ۲۰ دختر نوجوان محجبه شهرنراق با اهدای هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/ج

در همایش از تبارعاشقی در نراق از صاحبان حجاب برتر تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.