برنامه روز ششم رقابت‌های جام جهانی بسکتبال

رقابت‌های جام جهانی بسکتبال در روز ششم شاهد برگزاری ۸ دیدار خواهد بود.

برنامه روز ششم رقابت‌های جام جهانی بسکتبالبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جام جهانی بسکتبالدر روز پایانی دور گروهی خود شاهد برگزاری ۸ دیدار خواهد بود و تیم‌های حاضر در گروه‌های پنجم تا هشتم آخرین بازیشان در این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند.

رقابت‌های جام جهانی در دور نخست به میزبانی ۸ شهر چین و با حضور ۳۲ تیم پیگیری می‌شود. امروز در یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های آن مونته نگرو و برزیل به مصاف یکدیگر می‌روند.  

گروه E  

ترکیه - جمهوری چک (۱۳:۰۰)
آمریکا - ژاپن (۱۷:۰۰)

تیم ملی بسکتبال ترکیه در یکی از مهم تریم بازی امروز با جمهوری چک رو به رو می‌شود، این گروه وضعیت عجیبی دارد، آمریکا در دو بازی اولش به پیروزی رسیده است و جواز حضور در جمع شانزده تیم را گرفته است، اما چک و ترکیه هر کدام با یک برد برابر ژاپن و شکست برابر آمریکا وضعیت مشابهی دارند و برنده بازی امروز این دو تیم تکلیف دیگر تیم صعود کننده را مشخص می‌کند.  

گروه F

برزیل - مونته نگرو (۱۲:۳۰)
یونان - نیوزلند (۱۶:۳۰)

تیم‌های ملی بسکتبال یونان و نیوزلند هم یکی دیگر از جذاب‌ترین و حساس‌ترین دیدار‌های امروز را برگزار می‌کنند. دو تیم با یک برد و باخت وضعیت مشابهی در جدول دارند و برنده بازی امروزشان جواز حضور در مرحله بعد را می‌گیرد. تیم‌های ملی بسکتبال برزیل و مونته نگرو هم دیگر بازی را برگزار می‌کنند.  

این گروه بدون شک یکی از سخت‌ترین گروه‌ها بود و تمام دیدار‌های آن تا به اینجای کار جذاب بوده است.  

گروه G

آلمان - اردن (۱۳:۰۰)
فرانسه - دومنیکن (۱۷:۰۰)

هر دو دیدار این گروه بر خلاف گروه‌های دیگر جنبه جدی ندارد و تشریفاتی است. آلمان و اردن هر دو از دور بازی‌ها با قبول دو شکست کنار رفته اند و امروز در آخرین دیدار دور گرو هی شان با هم بازی می‌کنند.  

دومنیکن و فرانسه هم که هر دو به دور بعدی رفته اند برای صدرنشینی با هم رو به رو می‌شوند.  

گروه  H

کانادا - سنگال (۱۲:۰۰)
لیتوانی - استرالیا (۱۶:۰۰)

دیدار‌های این گروه هم تشریفاتی خواهد بود. لیتوانی و استرالیا در هر دو دیدار ابتدایی خود برنده شده اند و تیم‌های سنگال و کانادا هم با قبول شکست از دور مسابقات کنار رفته اند.  


بیشتر بخوانید:

حدادی، موثرترین سنتر مرحله گروهی جام جهانی بسکتبال شد

رستم پور: پوشیدن لباس تیم ملی افتخار بزرگی است

تیم ملی بسکتبال ایران ۶۵ - اسپانیا ۷۳ / تیم دوم جهان مُرد تا برد / امید برای المپیک زنده ماند


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فدراسیون بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار