افتتاح ۴ پروژه عمرانی در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد

در مراسمی با حضور معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ۴ پروژه فرودگاهی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال در مشهد به بهره برداری رسید.

افتتاح ۴ پروژه فرودگاهی در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این پروژه‌های عمرانی شامل پارکینگ طبقاتی در چهار طبقه واقع در ضلع شرقی به مساحت ۳۶ هزار متر مربع و ظرفیت پارک همزمان یک هزار و ۴۴۰ خودرو، مجموعه‌ی ورزشی _ فرهنگی به مساحت دوهزار متر مربع، سامانه‌ی سیملاتور (شبیه ساز آتش و حرارت) و استخر ذخیره‌ی آب اداره‌ی آتش نشانی و هدایت زمینی می‌باشند که با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و آماده خدمات رسانی به زائران می‌باشد.

سعید اکبری عضو هیات مدیره و معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه‌ی این مراسم گفت: فرودگاه مشهد اکنون جایگاه چشمگیر و برجسته‌ای در صنعت هوانوردی ایران بزرگ دارد و خوشبختانه کیفیت خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در این فرودگاه همواره در حال افزایش و ارتقا است.

در ادامه مصطفی صفایی معاونت عملیاتی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با ابراز رضایت از مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات عمرانی و رفاهی انجام شده در فرودگاه مشهد، از زحمات مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی و کارکنان فرودگاه قدردانی و نتیجه‌ی زحمات ایشان را قابل تمجید توصیف کرد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی با ارائه گزارشی جامع از مراحل احداث و بهره برداری پروژه‌های فرودگاه مشهد، به بیان توضیحاتی در خصوص پروژ ه‌های در دست اجرای این فرودگاه پرداخت.

محمد باقر قاسم زاده افزود: از اینکه به عنوان خادم مردم ایران و مسافران و زائران امام رضا (ع) در مشهد خدمت می‌کنیم خداوند متعال را شاکر هستیم و با تمام توان پیگیرِ به ثمر نشستن سایر پروژه‌های عمرانی فرودگاه مشهد همچون توسعه‌ی ترمینال پرواز‌های داخلی هستیم تا پاسخگوی مطالبات مشتریان فرودگاهی باشیم.

او تصریح کرد: این پروژه‌ها با هدف خدمات رسانی بیشتر و ارائه‌ی تسهیلات مطلوب به مسافران و زائران اجرا شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به عنوان دومین فرودگاه پرتردد ایران، روزانه محل تردد حدود ۴۰ هزار مسافر و مراجعه کننده است.

قاسم زاده افزود: درچند سال گذشته با برنامه ریزی مستمر و تلاش شبانه روزی توانسته ایم برای پاسخگویی به نیاز روزافزون مسافران و رشد پروازها، اجرای طرح‌های توسعه‌ای را در دستور کار قرار دهیم تا رفاه و آسایش و رضایتمندی مشتریان فرودگاهی را تامین نمائیم.

انتهای پیام//م.ه
 


افتتاح چهار پروژه فرودگاهی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.