دعوت ۳ گلبالیست اردبیلی به اردوی تیم ملی

رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و و کم بینایان استان اردبیل از دعوت ۳ گلبالیست استان اردبیل به اردوی تیم ملی خبر داد.

علی یعقوبی، رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و و کم بینایان استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: ۳ گلبالیست استان اردبیل از سوی فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

او افزود: بر اساس اعلام فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان حسن جعفری، مصطفی شهبازی و محمد پرنیان سه گلبالیست استان اردبیل هستند که می‌بایست از ۲۱ لغایت ۲۸ شهریور ماه در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و و کم بینایان استان اردبیل بیان کرد: این ۳ گلبالیست استان اردبیل به همراه گلبالیست‌هایی از استان‌های دیگر در این اردو که در استادیوم شهرستان کاشان برپا می‌شود، حضور می‌یابند.

یعقوبی تصریح کرد: این اردو دومین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی گلبال آقایان نابینایان و کم بینایان کشور در رده سنی بزرگسالان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ژاپن است.

او افزود: از سالیان گذشته اردبیل حرف‌های زیادی در سطح اول گلبال کشور داشته به گونه‌ای که در برخی از مقاطع حتی تا سه ورزشکار اردبیلی نیز به صورت همزمان در اردو‌های تیم ملی حضور داشته و در مسابقات پاراآسیایی نیز خوش درخشیده‌اند.

انتهای پیام/ح

اردوی آمادگی تیم ملی گلبال کشور

برچسب ها: گلبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.