اردبیل ظرفیت بسیار خوبی در حوزه طبیعت گردی دارد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: استان اردبیلی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه طبیعت گردی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه استان اردبیل ظرفیت بسیار خوبی در حوزه طبیعت گردی دارد، گفت: لازم است تور‌های طبیعت گردی با مجوز آژانس‌ها و به صورت قانونی برگزار شود.

او تصریح کرد: راهنمایان گردشگری در نوک پیکان توسعه گردشگری استان قرار دارند و لازم است نقش آن‌ها در توسعه گردشگری استان پررنگ‌تر شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: خوشبختانه تجربه، مهارت و تخصص راهنمایان گردشگری استان در حد بسیار خوبی است که فعالیت آن‌ها مختص به استان اردبیل نبوده و در سطح ملی و بین المللی در حال فعالیت هستند.

فلاحی بیان داشت: راهنمایان گردشگری یک ضلع از مثلت توسعه گردشگری در استان هستند که دو بخش دیگر آن شرکت‌های خدمات گردشگری و هتل‌ها هستند.

او با اشاره به اینکه این سه بخش بسیار مهم از صنعت گردشگری در استان باید فعالیت‌های هماهنگ داشته باشند، ادامه داد: توسعه گردشگری استان بدون برنامه ریزی مشترک و مدون برای این سه بخش امکان پذیر نخواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تاکید کرد: در صورت تمایل راهنمایان گردشگری استان حاضریم مکانی مشخص در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

انتهای پیام/ح

توسعه صنعت گردشگری در اردبیل

برچسب ها: طبیعت گردی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.