مدیرکل آموزش و پرورش استان مطرح کرد:

سوء استفاده از موقعیت شغلی برای انتخابات ممنوع

هادی زارع پور گفت:سوء استفاده از موقعیت شغلی در آموزش وپرورش برای انتخابات از مصادیق تخلفات اداری محسوب می‌شود.

سوء استفاده از موقعیت شغلی برای انتخابات ممنوع

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس تخلفات احصاء شده در ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات اداری و با توجه به در پیش بودن انتخابات هرگونه سوء استفاده از موقعیت شغلی و اداری جزو مصادیق تخلفات اداری بوده و فرد یا افرادی که مرتکب این تخلف شوند بی تردید به هیأت تخلفات اداری آموزش و پرورش استان معرفی می‌شوند.

هادی زارع پور در جلسه ستاد پروژه مهر با بیان اینکه انتخابات بیانگر پشتوانه مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و مستلزم مشارکت همگانی است گفت: مدیران، معاونان، کارشناسان و مدیران مدارس از ورود به مسائل سیاسی، جناحی، خطی و باندی در مدارس با توجه به انتخابات پیش رو بپرهیزند.

او افزود: کارکنان آموزش وپرورش از ورود به مسائل منطقه ای، طایفه ای، قومی وجغرافیایی اجتناب کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیان این مسائل به ویژه طرح مسائل سردسیری، گرمسیری، علیا وسفلی در قرن بیست یکم زیبنده آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی فرهنگی و فرهنگ ساز، نیست و در حقیقت نوعی جهالت مدرن محسوب می‌شود.

زارع پور با اشاره به ضرورت فعالیت بیشتر اعضا در ستاد پروژه مهر گفت: این پروژه برای بازگشایی مدارس با محوریت فضا، تجهیزات، نیروی انسانی، تبلیغ و ترویج امنیت و بازرسی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/پ

سوء استفاده از موقعیت شغلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.