برگزاری آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸ استخدامی وزارت آموزش و پرورش در یاسوج

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸ استخدامی وزارت آموزش و پرورش با حضور ۳۶۵ نفر برگزار شد.

برگزاری آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸ استخدامی وزارت آموزش و پرورش در یاسوجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  هاشمی با بیان اینکه این آزمون در قالب ۳۱ رشته برگزار شد گفت: متقاضیان آزمون امروز بعد از یک سال که در دانشگاه فرهنگیان تحت آموزش قرار گرفته بودند در آزمون مطابق استخدامی آموزش و پرورش شرکت کردند.

وی با بیان اینکه آزمون به صورت گزینه‌ای و عملکردی بود افزود:  این متقاضیان در سال های۹۷، ۹۶ و ۹۵ در دانشگاه فرهنگیان تحت آموزش و مهارت آموزی بودند که صدور حکم استخدامی آن‌ها منوط به قبولی در این آزمون است

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: نتایج این آزمون پایان شهریور ماه اعلام خواهد شد و همه شرکت کنندگان در صورتی که نمره لازم را در این آزمون کسب کنند پذیرفته خواهند شد.

گفتنی است مهارت آموزان ماده ۲۸ فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دیگری غیر از دانشگاه فرهنگیان هستند که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت و در یک دوره یک ساله در دانشگاه فرهنگیان تحت آموزش بودند.

 انتهای پیام/غ

آزمون استخدامی مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان

برچسب ها: استخدامی ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.