جشن فارغ التحصیلی دانشجومعلمان در یاسوج

چهارمین آئین فارغ التحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج در آئینی با حضور برخی مسئولان، اساتید ودانشجو معلمان، چهارمین گروه از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان با پایان دوره آموزشی برای ورود به مدارس، جشن فارغ التحصیلی برگزار کردند.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان این استان گفت: ۲۸۱ دانشجو معلم در ۴ رشته علوم تربیتی، مشاوره، ریاضی وتربیت بدنی با مدرک کارشناسی از دانشگاه فرهنگیان استان فارغ التحصیل شدند.

نوروز هاشمی افزود: در ۲ پردیس کوثر وشهید ایزدپناه یاسوج دانشجو معلمان از استان‌های اصفهان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، مرکزی، قم وکهگیلویه وبویراحمد تحصیل می‌کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز ۸۰۰ نفر در رشته‌های کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و مهارت آموز در حال تحصیل هستند.
هاشمی به فعالیت انجمن دانش آموختگان این دانشگاه اشاره کرد وگفت: این انجمن با حضور اساتید ودانشجویان راهکار‌های عملی برای بهبود کیفیت تدریس ورفع مشکلات آموزشی ارائه می‌دهند.

در این آئین مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: اخلاص در عمل برای رضای حق تعالی راز ماندگاری کار معلمی است که دانش آموزان را برای بهتر زیستن ومسئولیت پذیری تربیت می‌کنند.
حجت الاسلام موسوی نسب افزود: معلمان همگام با تدریس رشته تخصصی خود معارف بلند اسلامی را به فراگیران آموزش دهند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان هم گفت: مهمترین وظیفه آموزش وپرورش اجرای سند تحول بنیادین است که از سوی معلمان محقق می‌شود.

هادی زارع پور افزود: دانشجو معلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان با بهره گیری از آموزش‌های نوین و روش‌های تدریس الگویی، نقش اساسی در ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس دارد.

در این آئین از برگزیدگان جشنواره‌های علمی، فرهنگی وهنری تجلیل ودر پایان معلمان برای ورود به شغل مقدس معلمی سوگندنامه ورود به عرصه تعلیم وتربیت قرائت کردند.

انتهای پیام/ط

چهارمین آئین فارغ التحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.