با اجرای کاروان سلامت و معیشت در منطقه داماش رودبار، ۲۳۰ تن از ساکنین منطقه داماش توسط پزشکان عمومی و متخصص ویزیت شدند و ۶۰ میلیون ریال داروی رایگان بین بیماران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: به منظور حمایت و کمک به قشر کم برخوردار، ۲۵ نفر داوطلب جمعیت هلال احمر شامل سه پزشک متخصص داخلی، اعصاب و روان و زنان وزایمان دو پزشک عمومی و دندانپزشک، پیراپزشکان، اعضای داوطلب و کارکنان، به روستای داماش رودبار اعزام شدند.

او بیان کرد: ویزیت رایگان، آموزش امداد و کمک‌های اولیه، آموزش محیط زیست و مشاوره زنان سرپرست خانوار، توزیع سبد‌های کالا و بسته‌های حمایتی در قالب لوازم التحریر به کودکان و بازدید از خانواده‌های شهدا و خیر محلی از دیگر فعالیت‌های اعضای این کاروان می‌باشد.

بهزاد پرستش معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان نیز بیان کرد: دو سازمان مردم نهاد لبخند جاوید مهر و جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست نیز امروز این کاروان را همراهی می‌کنند که آموزش محیط زیست و مشاوره به زنان سرپرست خانوار از فعالیت‌های این دو نهاد مردمی می‌باشد.

او افزود: در راستای اجرای طرح ارمغان مهر و کمک به کودکان نیازمند بسته‌های مختلف آموزشی و غذایی و زیسای شامل ۲۵ بسته کیف و لوازم التحریر، ۲۰ ست بهداشتی و ۲۰ سبد کالا به ارزش ریالی ۸۵ میلیون ریال نیز بین افراد کم درآمد توزیع شد.

انتهای پیام/آ

طرح کاروان سلامت و معیشت در رودبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.