فرمانده هنگ مرزی دهلران گفت:باتوجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی امنیت زائران نخستین ومهمترین برنامه ریزی ناجا در این ایام است.

امنیت زائران اولویت نخست نیروی انتظامی و مرزبانی در راهپیمایی اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ علیرضا نجفی فرمانده هنگ مرزی دهلران  در نشست مشترک با فرمانده انتظامی شهرستان مهران با تاکید بر ادامه و گسترش تعامل و همکاری بیش از پیش، گفت: تامین امنیت پایدار در جامعه و ارتقاء حداکثری احساس آرامش و آسایش مردم با تعامل سازنده نهاد‌ها و همکاری مردم دست یافتنی است.

فرمانده هنگ مرزی دهلران بیان کرد: برگزاری پیاده روی امن اربعین از جمله برنامه‌های مهم ناجا است و در این بین نقش پلیس و مرزبانی غیرقابل انکار است، چرا که در این راهپیمایی بزرگ علاوه بر حضور شیعیان نمایندگان دیگر ادیان نیز حضور دارند.

او اظهار کرد: خواسته نیروی انتظامی و مرزبانی در دیدار با مسئولان محلی و مجریان طرح‌های مختلف اربعین حسینی استفاده از تمام توان خود برای آماده شدن زیرساخت‌های راهپیمایی بزرگ اربعین بوده تا مقدمات این مراسم به بهترین شکل ممکن برای زائران آماده شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران درادامه با اشاره به فعالیت‌های مرزبانی در راستای برقراری امنیت در مرز‌ها اضافه کرد: حقیقتا باید به خانواده بزرگ ناجا تبریک گفت زیرا متولی اصلی امنیت داخلی کشور نیروی انتظامی است و ناجا نقش موثری در امنیت سیاسی و اقتصادی کشور دارد.

سرهنگ شهبازبیگی عنوان کرد: مرزبانان در شرایط سخت جوی و با تحمل سختی‌ها و شداید بدون هیچ چشم داشتی خالصانه در حراست و امنیت مرز‌های میهن اسلامی تلاش می‌کنند که این جای تقدیر دارد.

او ادامه داد:نیروی انتظامی با بررسی معایب و نقاط ضعف برگزاری مراسم راهپیمایی پرشور اربعین حسینی درسال‌های گذشته از تمام ظرفیت‌های خود برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر مراسم اربعین حسینی در امسال استفاده خواهد کرد.

 

انتهای پیام/د

امنیت زائران در راهپیمایی اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.