معاون هماهنگ کننده ناجا:

آخرین وضعیت تردد زائران در مرز مهران/ لغو روادید تردد را بیش از ۲ برابر کرد

سردار محمد علی نوری نژاد گفت: با برداشته شدن محدودیت‌های تردد و لغو روادید، شاهد تردد بیش از ۲ برابری زائران در مرز مهران هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محمد علی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا  در بازدید از مرز مهران با بیان اینکه از ابتدای محرم تاکنون شاهد افزایش تردد زائران نسبت به مدت مشابه سال قبل در پایانه مرزی مهران هستیم از بکارگیری بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس در جهت برقراری نظم و امنیت زائران اربعین حسینی خبر داد.

او اظهار داشت: مرز مهران میعاد گاه عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) است و با نزدیک شدن به ایام اربعین و همچنین برداشته شدن محدودیت‌های تردد و لغو روادید، شاهد تردد بیش از ۲ برابری زائران هستیم.


بیشتر بخوانید: روادید سفر اربعین حذف شد/ بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین


سردار نوری نژاد افزود: امسال ۳۰ هزار نیروی پلیس در جهت برقراری نظم و امنیت زائران اربعین حسینی (ع) به کارگیری خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده ناجا خاطر نشان کرد: در ۲ روز گذشته روزانه، شاهد خروج بیش از ۲۱ هزار نفر زائر عتبات عالیات از پایانه مرزی مهران بودیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۲۲۰ درصدی خروج زائران هستیم.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه مرز بین المللی مهران یکی از معبرهای اصلی و پر تردد کشور برای خروج زائران است، افزود: برنامه ریزی های جمعی خوبی برای تسهیل در تردد زائران از پایانه مرزی مهران اندیشیده شده است.

معاون هماهنگ کننده ناجا از رانندگان و زائران اربعین حسینی (ع) خواست، بدون نگرانی و با آرامش در مسیرهایمنتهی به پایانه‌های مرزی تردد کنند و با رعایت مقررات راهنمائی و رانندگی، پلیس را در انجام این وظیفه خطیر همراهی کنند.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون هماهنگ کننده ناجا درباره وضعیت تردد در مرز مهران

برچسب ها: اربعین ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.