دادستان انقلاب اسلامی کل کشور:

خودمان را فردای قیامت شرمنده شهدا نکنیم

دادستان انقلاب اسلامی کل کشور گفت: باید کاری کنیم که فردای قیامت شرمنده شهدا نشویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری عصر امروز در مراسم یادواره ۵۴ فرمانده وشهید بخش گیان در مسجد این شهر اظهار داشت: همه شهدای عزیز ما بخصوص شهدای این دیار که همگی پیرو مکتب امام حسین علیه السلام بودند جان خود را فدا کردند تا این مردم راحت باشند خدا را خوش نمی‌آید که عده‌ای به این آرمان ها‌ی شهدا خیانت کنند.

او گفت: امروز افتخار این را کسب کردیم در کنگره شهید قدوسی و ۵۴شهید سر افراز گیان حضور پیدا کنیم و این‌ها همه از برکت خون سرور و سالار شهیدان است.

دادستان انقلاب اسلامی کل کشور با اشاره به برگزاری این دو کنگره و یادواره در شهرستان نهاوند حضور مردم را بسیار چشمگیر خواند و افزود: واقعا مردم در همه سختی و خوشی‌ها پای انقلاب ایستادند و حضور در این مراسم‌ها نیز به برکت خون شهدا و انقلاب است و ما مسئولان نیز باید خود را شرمنده این شهدا نکنیم.

منتظری بیان کرد: هرجای انقلاب محکم ایستادم دشمن عقب نشست و هرکجا که کوتاه آمدیم از آنجا ضربه خوردیم ما باید به خون شهدا پایبند باشیم زیر انقلاب این کشور از قیام امام حسین علیه السلام درس گرفته است و زیر سایه امام زمان (عج) و، ولی فقیه است.

دادستان انقلاب اسلامی کل کشور افزود: باید یادواره و کنگره شهدا را باتوان و هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم زیر چشم و دل جوانان با ماست و حضور پر رنگ آن‌ها باعث یاس دشمنان می‌شود.

منتظری بیان کرد: انشالله تا در این دنیا هستیم شرمنده شهدا نشویم و با رفتار و مردم داری خود بتوانیم کشور را از گزند حوادث نجات دهیم، زیرا دشمنان لحظه به لحظه برای تضعیف ملت ایران تلاش می‌کنند.

 

انتهای پیام/پ

 

مراسم یادواره ۵۴ فرمانده وشهید بخش گیان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۲:۱۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
خودمان را فردای قیامت، روسفید شهدا کنیم