وحشت آمریکایی‌ها از وقوع طوفان‌های سهمگین + فیلم

آمریکایی‌ها از وقوع طوفانی به مراتب سهمگین‌تر از دوریان دچار ترس و وحشت شده‌اند.

وحشت آمریکایی‌ها از وقوع طوفان‌های سهمگین + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، طوفان دوریان که با سرعت بسیار زیادی  جزایر باهاما، ایالت‌های فلوریدا و کارولینای جنوبی و شمالی را تحت تاثیر قرار داده، آمریکایی‌ها را وحشت‌زده کرده است.

به نظر می رسد که طوفان‌ها‌ی به مراتب قوی‌تر و وحشتناک‌تر جانشین دوریان خواهد شد. با اینکه تغییر اقلیم جهانی مقصر اصلی این اتفاق‌ها است اما دولت آمریکا کمتر تمایل دارد این تغییرات را مشکل تلقی کند.

 

 

 

 


بیشتر بخوانید: طوفان «دوریان»


 

 

انتهای پیام/

طوفان‌های سهمگین‌تر در راه آمریکا + فیلم 

برچسب ها: دانلود فیلم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشنای
۰۰:۴۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
ایول خوشم اومد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۰۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد : خداوند جل جلاله .
ماستاتونو کیسه کنید هرچه کنی به خود کنی هرچی دزدی و باجگیری و جرم و جنایت خرابکاری های مختلف و ناعدالتی و ظلم و ستم و فقر و فساد و شکنجه و نسل کشی و کودک کشی و نژاد پرستی و استعمارگری و استکبارگری را در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و سر تا سر جهان سر مظلومین مومنین مستضعفین و محرومین بینوایان انجام بدهید تمامی آه و نالهای جانسوز دردمندان جوامع جمع میشود و یهو اینجوری سرتون میاد از آسمون و زمین خسارات هزاران هزار ترلیاردی میلیاد ها دلاری و خسارات غیر قابل جبران جانی و روحی روانی را باید پرداخت کنید به قانون خداوند جل جلاله و طبیعتش احترام بگذارید و حق حقوق مردمان مظلومان زمانه را پرداخت کنید ظلم و ستم نکنید با قانونهای مندرآوردیتان که مغایرت دارد با قوانین خداوند جل جلاله به قول معروف از مکافات عمل غافل نشو دست انتقام طبیعت خداوند جل جلاله تمامی ظالمین و بی خردان و ستمگران و سوءاستفاده کنندگان فاسدین و فاسقین بی حقوق بشر و نا عدالتی های اجتمایی را رسوا و نابود می کند به مال و قدرتت نناز که به یک شب بنداست به حسنت نناز که به یک تب بند است . والسلام و صلوات التماس دعا التماس تفکر .
آخرین اخبار