امام جمعه بافق با اشاره به اینکه مداحان در شان امام حسین (ع) مداحی کنند گفت: مقاومت در برابر ظلم یکی از درس‌های عاشوراست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی، امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته شهرستان بافق خطاب به مداحان گفت:مداحان و نوحه خوانان باید به متن مصیبت‌های خود توجه داشته باشند و اشعاری که می‌خوانند منبع موثقی داشته باشد.

او افزود:در هیئات نباید اختلاف ایجاد شود و هیئات به گونه‌ای عزاداری کنند که در شان امام حسین علیه السلام باشد.

خطیب جمعه بافق با بیان اینکه باید از برخی حرکات برخلاف دین پرهیز کرد تصریح کرد: سعی کنید با اخلاص و اشعار مورد عنایت ائمه عزاداری کنید و به پیام عاشورا که ایثار و ازخودگذشتگی است توجه داشته باشید.

حجت الاسلام سلیمانی مقاومت در برابر ظلم را یکی دیگر از پیام‌های عاشورا بیان کرد و ادامه داد:اگر مسوولان ما امروز در مقابل آمریکا ایستاده اند بخاطر درس گرفتن از عاشوراست.

او خاطر نشان کرد:اگر کربلا و عاشورا بعد از ۱۴۰۰سال مانده بخاطر پایداری این ملت است.

امام جمعه بافق به ملاقات حزب الله لبنان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:مقاومت و پایداری استکبار را به زمین می‌زند که این مقاومت و پایداری قدرت اسلام و قرآن است.

خطیب جمعه بافق همچنین خطاب به همگان گفت: از عاشورا و تاسوعا بهره بگیرید تا در آخرت سعادتمند شوید.

قرارگیری در استانه شهادت آیت الله مدنی و طالقانی و گرامیداشت شهدای قیام ۱۷شهریور از دیگر مواردی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.