برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان؛

شناگر معلول کرمانی راهی انگلیس می‌شود

سینا ضیغمی نژاد شناگر ملی پوش کرمانی در قالب تیم ملی پارا شنای کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، شنبه شب عازم انگلیس می‌شود.

سید شورش دلپسند مربی کرمانی تیم ملی پارا شنای جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: تیم ملی پارا شنای کشورمان برای حضور در نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹، ساعت ۲۳:۴۰ دقیقه شنبه ۱۶ شهریور جاری راهی انگلیس می شود.

او افزود: شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد (کرمان) در بخش معلولین و محمدحسین کریمی جهان آبادی در بخش نابینایان و کم بینایان ۳ ملی پوشی هستند که به این رقابت ها اعزام می شوند.

دلپسند با اعلام اینکه هم اکنون این ملی پوشان به منظور حضوری قدرتمندانه در این رقابت ها در اردوی آماده سازی به سر می برند، تصریح کرد: این اردو تا ۱۶ شهریور جاری زیر نظر مهدی ضیایی و بنده (سید شورش دلپسند) ادامه دارد.

او بیان داشت: رقابت های قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۱۸ شهریور با حضور ۶۰۰ شناگر از ۶۰ کشور آغاز می شود و تا ۲۴ همین ماه ادامه دارد.

رقابت های قهرمانی جهان برای دومین بار است که در لندن برگزار می شود و در این رویداد سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توزیع می شود.

انتهای پیام/ب

حضور شناگر کرمانی در رقابت های قهرمانی جهان لندن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار