فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی

امر به معروف و نهی از منکر یک هنر است

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک هنر است که باید این هنر در جامعه تقویت شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، سردار قاسمی  فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امام حسین (ع) راه عزت را انتخاب و ذلت را نپذیرفت و امروز مردم و مسئولان در قالب مسئولیت فردی و اجتماعی نباید نسبت به محیط پیرامون بی‌تفاوت باشند.

او با بیان اینکه جامعه باید نسبت به مسئولیت فردی و اجتماعی پاسخگو باشد، افزود: امر به معروف باید از روی خیرخواهی، شناخت کافی، احترام به فهم دیگران، صبر و استقامت، عدم اصرار، تذکر لسانی و عدم اجبار صورت گیرد.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه قیام امام حسین (ع) به خاطر امر به معروف و نهی از منکر بود،بیان کرد:امام حسین (ع) تذکر دادنداما سازش و ذلت نپذیرفتند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهارکرد: مردم در جمهوری اسلامی رکن اصلی نظام هستند و قوام نظام بر پشتیبانی مردم از رهبری و نظام است.

او گفت:نظارت دستگاه‌های اجرایی بر عفاف و حجاب، تشکیل ۱۷۰ شورای امر به معروف و نهی از منکر، پیگیری آموزش عفاف و حجاب، جلسات اخلاق مدیران، سالم سازی محیط‌های ورزشی و تفکیک محیط کار خواهران و برادران از مهمترین اقدامات صورت گرفته از پارسال تاکنون است.

سردار قاسمی اظهارکرد: ساماندهی گروه‌های موزیک، گزینش هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی طلایه‌دار، تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر و تریبون آزاد در دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این مدت بوده است.

انتهای پیام/ ی

 

تشکیل ۱۷۰ شورای امر به معروف و نهی از منکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار