شهبخش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سرباز هستم و به مسابقات بوکس قهرمانی جهان نرفتم

ملی پوش بوکس کشورمان به دلیل خدمت مقدس سربازی نتوانست به رقابت‌های قهرمانی جهان روسیه اعزام شود.

دانیال شهبخش ملی پوش بوکس وزن ۵۷ کیلوگرم  در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعزام نشدنش به رقابت‌های جهانی روسیه بیان کرد: یک ماه قبل از اعزام به مسابقات فدراسیون را در جریان موضوع خدمت سربازی ام قرار دادم اما مسئولان فدراسیون گفتند تا مسابقات زمان زیادی مانده و پیگیر کارهای اعزامت هستیم اما زمانی که عازم مسابقات شدیم متوجه شدم که نمی‌توانم تیم را همراهی کنم.

او افزود: فدراسیون در این زمینه کم کاری نکرده است چرا که نامه هایی که به ستاد نیرو از طرف فدراسیون ارسال شده را دیده ام اما وقتی به ستاد نیرو مراجعه کردم گفتند نامه فکس نشده است حال نمی‌دانم کوتاهی از کجا و چه کسی است؟

شهبخش در ادامه گفت: از اینکه نتوانستم به مسابقات اعزام شوم خیلی ناراحت هستم چون آمادگی کامل داشتم و خوب تمرین کرده بودم برای اعزام دوباره به مسابقات باید ۲ سال صبر کنم و به نظرم مدت زمان زیادی است.

در این راستا حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس بیان کرد: فدراسیون پیگیری‌های لازم را انجام داده است، اما اعلام شد که او نمی توانداز کشور خارج شود.   اکنون پیگیر این مضوع هستیم تا دلایل این اتفاق را متوجه شویم.

/////داستان تکراری ممنوع الخروجی بوکسورها

طبق شنیده‌ها نمایندگان وزن +۹۱ کیلوگرم و ۶۹ کیلوگرم از تهران و مازندران مشغول خدمت سربازی بودند که آن دو نفر اعزام شدند، اما شهبخش تایید خروجی نگرفته است. البته فدراسیون ادعا کرده است که تا لحظه آخر پیگیر این موضوع بوده است و ۲ روز مانده به اعزام به ما اعلام شد که این ورزشکار نمی تواند همراه تیم باشد. فدراسیون سجاد محمود پور را به عنوان جایگزین در نظر داشته است، اما به خاطر دیر اعلام شدن عدم همراهی شهبخش فدراسیون نتوانسته است که اقدامات لازم را برای اعزام جایگزین انجام دهد.


بیشتربخوانید:حضورقهرمان بوکس آسیا: ثوری فردی ترسو است


/////داستان تکراری ممنوع الخروجی بوکسورها

رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۱۸ شهریور با حضور ۳۶۵ بوکسور از ۷۸ کشور در یکاترینبورگ روسیه آغاز شد و تا ۱۲ روز ادامه خواهد داشت.


بیشتربخوانید:

در مسابقات بین المللی مبالغ خوبی به داوران پرداخت می‌شود

 ملی پوش بوکس: برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ بازی تدارکاتی نداشتیم


انتهای پیام/

 

ملی پوش بوکس ممنوع‌الخروج شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۱:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
با احساسات بازی نکنید
آخرین اخبار