داور بین المللی بوکس:

در مسابقات بین المللی مبالغ خوبی به داوران پرداخت می‌شود

عباس زاده گفت: در رقابت‌های بین المللی به داوران مبالغ خوبی پرداخت می‌شود و برای داوران ارزش قائل هستند.

در مسابقات بین المللی مبالغ خوبی به داوران پرداخت می شودمجید عباس زاده داور بین المللی بوکس در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: داوران ما ماهیانه حقوق دریافت نمی‌کنند و برای هر مسابقه‌ای که دعوت می شوند مبلغی دریافت می‌کنند. پیش از این هم دریافتی داوران پرداخت نمی‌شد که حدود دو سال است هر تورنمنتی که برگزار می‌شود فدراسیون هزینه داوران را پرداخت می‌کند. در مسابقات بین المللی مبالغ خوبی پرداخت می شود و برای داوران ارزش قائل هستند.  


بیشتر بخوانید: رئیس فدراسیون بوکس: احدی آزاد است هر چیزی را که دوست دارد منتشر کند


او گفت: حدود ۲۵ داور بین المللی داریم که اغلب یک ستاره هستند و ۴ داور سه ستاره داریم، سه ستاره آخرین مرحله داوری بین المللی بوکس است. اینکه داوران بتوانند در مسابقات بین المللی قضاوت کنند بر روی سطح قضاوت آن‌ها تاثیر خواهد گذاشت. خیلی از تورنمنت‌ها دعوتی است و تیم می‌تواند  ۲ ، ۳ داور را همراه خود ببرد، اما به خاطر هزینه‌های بالا این اتفاق محقق نمی‌شود.  

داور بین المللی بوکس اظهار کرد: پس از چندین سال  یک جام بین المللی به نام مکران در ایران برگزار شد که اکثر داوران ایرانی قضاوت کردند. در این تورنمنت داورانی از کشور‌های دیگر حضور داشتند که تاثیر مثبتی  بر ارتقا داوران داشت.

او افزود: در اکثر رقابت‌های جهانی و آسیایی یک داور از ایران دعوت می شود، چرا که سطح داوری ایران بالاست. حتی داوران ملی ما از بعضی داوران سه ستاره‌ سایر کشور‌ها قضاوت بهتری دارند و امیدوارم بتوانیم تعداد این داوران بین المللی را بیشتر کنیم.  


بیشتر بخوانید:  

ملی پوش بوکس: برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ بازی تدارکاتی نداشتیم

ماجرای مهاجرت خزانه‌دار فدراسیون بوکس به کانادا و بدهی‌های مالیاتی!


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار