دربی در شهریورماه و خاطرات ۶ گل پرسپولیس به استقلال

دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس در لیگ نوزدهم، ۳۱ شهریور در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس، یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزدی تهران برگزار می‌شود و ۲ تیم درصدد هستند تا در این بازی به پیروزی برسند.

این بازی در حالی قرار است در شهریور ماه برگزار شود که سرخپوشان خاطرات خوبی از تقابل با استقلال در این ماه دارند. در ۱۶ شهریور ۱۳۵۲، تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند و شاگردان آلن راجرز به پیروزی ۶ بر صفر رسیدند. به‌ دلیل همزمانی با مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، شهرآورد سیزدهم پخش زنده نشد، اما عکس‌ها و مطالبی از این بازی وجود دارد و همین موضوع سبب شد تا پرسپولیسی‌ها با عدد ۶ برای آبی‌ها کری بخوانند.


بیشتر بخوانید: تاج: بیرانوند عذرخواهی کرد/ رعایت قانون ۹۰ به ۱۰ به سود همه است


پرسپولیس در آن بازی با ترکیب بهرام مودت، ابراهیم آشتیانی، مسیح مسیح‌نیا، جعفر کاشانی، رضا وطنخواه، علی پروین، ایرج سلیمانی، اصغر ادیبی، اسماعیل حاجی رحیم‌پور، همایون بهزادی و حسین کلانی بازی کرد و به برد پرگل رسید.

استقلال هم با ترکیب زیر به میدان رفت.

منصور رشیدی، اکبر کارگرجم، نصرالله عبداللهی، جواد الله‌وردی، عزت جانملکی، علی جباری، کارو حق‌وردیان، جواد قراب، حسن روشن، غلام‌حسین مظلومی و محمدرضا عادلخانی.


بیشتر بخوانید: برنامه سازمان لیگ به ضرر پرسپولیس به سود استقلال


همایون بهزادی، حسین کلانی و ایرج سلیمانی ۶ گل تیم پرسپولیس را وارد دروازه استقلال کردند. در این دیدار کلانی یک، سلیمانی ۲ و بهزادی۳ گل به ثمر رساندند.

در این مسابقه نیکولای پتروچیانو از کشور رومانی داور بود.

انتهای پیام/

پرسپولیس 6 بر صفر استقلال را برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.