بازگشایی مرز خسروی تحقق یکی از مطالبات بزرگ مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از بازگشایی مرز خسروی به عنوان تحقق یکی از مطالبات بزرگ مردم استان یاد کرد و گفت : مردم کرمانشاه میزبانی شایسته برای مهمانان و زائران اربعین حسینی باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : بازگشایی مرز خسروی به عنوان قدیمی‌ترین مرز ارتباط با کربلا، حاصل نگاه رهبری، اهتمام دولت و تلاش وزیر کشور و مسئولان و مدیریت ارشد استان بود امیدواریم این اقدام در مسیر تعالی فرهنگ ما و اثرگذاری در همه ابعاد باشد.

او گفت : رویداد بزرگی در استان اتفاق افتاده است. بازگشایی مرز اربعین یکی از مطالبات بزرگ مردم در کنار ارتقای شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی بوده، پس از تحقق کلان شهر شدن کرمانشاه و گشایش پنج مرز رسمی در استان، راه اندازی راه آهن و قطار همچنین مدیریت زلزله، کار‌های خوبی در استان انجام شد و مدیریت سیل نیز با مشارکت مردم انجام شد.

الهی تبار افزود: بازگشایی مرز خسروی در اربعین نیز مورد مطالبه مردم بود که با تجربه‌ای که وجود دارد امیدواریم میزبانان خوبی برای زائران و میهمانان حسینی باشیم.

او گفت: در مراسم اربعین موضوعاتی نیاز به پیش بینی دارد. یکی از چالش‌های ما مبحث زیستی است و نیاز است که به آن پرداخته شود. در ایام اربعین برای آموزش پیشگیری از بیماری‌ها و مخاطرات بهداشتی حتما علاوه بر استفاده از سازمان‌های مردم نهاد باید ورود رسانه‌ای بخصوص فضای مجازی داشته باشیم.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه افزود: هفته پدافندغیرعامل، بهانه‌ای برای اعلام فعالیت‌ها وسیاست‌های حوزه پدافند است. همچنین با اطلاع رسانی به مردم می‌توان میزان آشنایی عمومی با حوزه پدافند غیرعامل را هم سنجش کرد. علاوه براین می‌طلبد که برنامه‌های هفته پدافند با مشارکت عمومی همراه باشد.

او افزود: در حوزه بهداشت محیطی، از سازمان‌های مردم نهاد و ظرفیت‌های مردمی استفاده کنید و آموزش‌های لازم داده شود. از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در بحث بهداشت و مشارکت در اقدامات بهداشتی باید بهره گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

بازگشایی مرز خسروی به عنوان قدیمی‌ترین مرز ارتباط با کربلا

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.