سلطانی فر: فدراسیون کشتی بعد از انتخابات به آرامش خوبی رسیده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون کشتی بعد از انتخابات به آرامش خوبی رسیده است و امیدواریم با یک برنامه ریزی خوب مسابقات جهانی را با نتایجی خوب پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) در حاشیه بازدید از تمرینات تیم های ملی کُشتی اظهار داشت: علیرضا دبیر از همین تشک کُشتی مدال‌های متعدد آسیایی، جهانی و المپیک را بدست آورده و با بهره گیری از یک تیم مدیریتی خوب، کار فنی حاذق و باتجربه و جوانگرایی منطقی همه عوامل برای افتخار آفرینی را مهیا کرده است.

سلطانی فر در بخش دیگری از صحبت هایش، آرامش، زدودن حاشیه‌ها، تعامل با دست اندرکاران، جوانگرایی و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی را به عنوان انتظار از فدراسیون کُشتی در بدو فعالیت دبیر عنوان کرد و اظهار داشت: این فدراسیون روند خوبی را طی می‌کند و مجموعه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم حمایت لازم را از این رشته خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: دبیر:۹۰ درصد از نفراتی که در مسابقات جهانی روی سکو می‌روند، برای المپیک هم جز مدال آوران خواهند بود 


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ملت ایران حساب ویژه‌ای را روی موفقیت‌های کشتی ایران باز کرده اند، اظهار داشت: همراه با توقع ملت ایران روی کشتی به دلیل گذشته پرافتخار از این رشته در المپیک انتظار مدال آوری داریم و حمایت لازم از این رشته نیز صورت خواهد گرفت تا انشالله کارنامه درخشانی از این رشته در المپیک به ثبت برسد و باعث شادی دل مردم شوند.

سلطانی فر گفت: با وجود محدودیت‌های منابع تلاش می‌کنیم کمبود‌ها را برطرف کنیم و زمینه موفقیت را به وجود آوریم. همانطور که بار‌ها گفته ایم، بحث المپیک و پارالمپیک را یک فرآیند بلند مدت تعریف کردیم که شروع آن بازی‌های کشور‌های اسلامی در باکو بود و بعد از آن در بازی‌های داخل سالن آسیا شرکت کردیم. در بازی‌های آسیایی شرایط بهتری برای بررسی شرایط ورزشکاران مهیا بود.

 سلطانی فر آرامش کشتی را مورد توجه قرار داد: تصور ما این است که کشتی برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو بتواند هر ۱۲ سهمیه ممکن را کسب کند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره مشکل بدهی مالیاتی فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون کشتی اظهار داشت: دو هفته قبل با دکتر دژپسند وزیر اقتصاد و رییس سازمان بازرسی جلسه‌ای را داشتیم و در آنجا مباحث تخصصی و ریز مطرح شد و به جمع‌بندی خوب رسیدیم. آن‌ها گفتند که مسئله اصلی ارائه اظهارنامه مالیاتی است که بسیاری از روسای فدراسیون‌ها از این موضوع بی‌اطلاع بودند. قسمت بزرگ بدهی فدراسیون کشتی یعنی حدود ۲۰ میلیارد تومان نیز مربوط به همین مسئله است که قرار شد در این باره بازنگری صورت بگیرد و مستندات لازم ارسال شود و تا جایی که ممکن است، معافیت مالیاتی شامل حال آن‌ها شود. خیلی امیدواریم بخش عمده‌ای از مشکلات در این حوزه حل شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از وزارت ورزش و جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار