سلطانی‌فر: تلاش می‌کنیم استقلال و پرسپولیس تا آخر سال خصوصی شوند/ نتایج ۲ هفته لیگ برتر ملاک قضاوت نیست

وزیر ورزش و جوانان گفت: همه تلاش و توان خود را به کار خواهم گرفت که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا پایان امسال واگذار شوند.

سلطانی‌فر: تلاش می‌کنیم استقلال و پرسپولیس تا آخر سال خصوصی شوندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نمی‌توان نتایج ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر را ملاک قضاوت عملکرد باشگاه و سرمربی عنوان کرد، گفت: در فوتبال همیشه فراز و نشیب وجود داشته و حضور یک سرمربی جوان و با رزومه‌ای مناسب می‌تواند مایه امیدواری باشگاه استقلال باشد.

سلطانی فر اهمیت فعالیت‌های آکادمی‌های فوتبال در باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اگر در هر عرصه‌ای از زندگی درصدد کسب نتیجه خوب باشیم، باید خوب بکاریم تا به خوبی هم برداشت کنیم. در فوتبال هم وقت آن رسیده که پرسپولیس و استقلال با برنامه ریزی بلند مدت و علمی، شرایط را برای ایجاد و پرورش استعداد‌های فوتبالی فراهم کنند تا بتوانند از دسترنج خود، به منظور موفقیت بهره بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فوتبال هلند در دهه ۷۰ با استفان کواکس و آژاکس و برخورداری از بازیکنان بزرگ ۳ دوره قهرمان اروپا شدند و در ۲ جام جهانی ١٩٧٤ و ١٩٧٨ هم به فینال راه پیدا کردند. هلند با تکیه بر برنامه ریزی مدون و با توجه به فعالیت علمی مدرسه فوتبال آژاکس همچنان یکی از قدرت‌های اروپا و جهان است و همیشه دارای پشتوانه قوی هستند.


بیشتر بخوانید: اهدای پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی به وزیر ورزش و جوانان


سلطانی فر تصریح کرد: شاکله اصلی بوندس لیگا هم بازیکنان آلمانی هستند و سازمان و تشکیلات بسیار خوبی در این زمینه دارند. چرا، چون در مقاطع سنی مختلف استعدادیابی کرده و آنان را آموزش می‌دهند تا برای تیم اصلی آماده شوند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: از ابتدای حضورم در این وزارتخانه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودند، اما با جلسات مکرر و تلاش شبانه روزی و حل کردن مشکلات متعدد، این ۲ باشگاه بالاخره مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردند. این تلاش‌ها به دلیل احترام به هواداران پرشور و پرتعداد سرخابی‌ها صورت گرفت.

سلطانی فر به اهمیت فوتبال برای مردم اشاره کرد و توضیح داد: اوج آمال و آرزو‌های طرفداران میلیونی این ۲ باشگاه در سراسر ایران این است که اوقات فراغت خود را با دنبال کردن و طرفداری از پرسپولیس و استقلال پر کنند. بدون شک فوتبال، ارزانترین و سالم‌ترین ابزار برای پر کردن اوقات فراغت ۴۰ تا ۵۰ میلیون ایرانی محسوب می‌شود، به همین دلیل اهتمام ویژه‌ای برای سامان دادن به اوضاع این ۲ باشگاه داریم.


بیشتر بخوانید: سلطانی فر: رسانه‌های ورزشی رکن پنجم ورزش کشور را بر عهده دارند/ آزادی از دل کتابخانه‌ها به وجود می‌آید


وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه پرسپولیس و استقلال را به یک چشم نگاه می‌کنم، تاکید کرد: همه تلاش و توان خود را به کار خواهم گرفت که این ۲ باشگاه تا پایان امسال واگذار شوند چرا که واگذاری را به سود فوتبال و ورزش کشور می‌دانم و برای تحقق واگذاری از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

انتهای پیام/

اظهارات سلطانی فر درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
من خودم همیشه پرسپولیسی هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
همیشه همین میگین.
آخرین اخبار