دوقلوزایی پیرزن ۷۴ ساله هندی + فیلم

یک پیرزن ۷۴ ساله در کشور هند دوقلو به دنیا آورد.

دو قلوزایی پیرزن ۷۴ ساله هندی + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، یک زوج کهنسال در هند صاحب فرزندان دوقلو شدند.

مادر این نوزادان ۷۴ سال و پدر آنها ۸۲ سال سن دارد.

به گزارش شبکه تلویزیونی رویترز، این زن که یراماتی مانگایاما نام دارد در شهر گانتور در ایالت آندرا پرادش در جنوب هند زندگی می‌کند. او از طریق روش درمان نازایی آی وی اف دوقلو باردار شد و زایمان کرد. فرزندان وی دختر هستند.

یکی از پزشکان این زن در این رابطه گفت: او در نخستین تلاش خود به این روش باردار شد. این واقعا مایه تعجب و شگفتی ما شد. ما سه تیم را برای مراقبت از وی تشکیل دادیم. یک تیم در زمان بارداری از وی مراقبت کرد. یک تیم هم به تغذیه وی رسیدگی کرد. یک تیم هم مسئوول بررسی وضعیت سلامتی عمومی وی بود.

مادر این زن ۷۴ ساله هم گفت: من بسیار خوشحال هستم. دختر من سرانجام مادر شد. ما از فرزندان وی مراقبت می‌کنیم. هیچ مشکلی نداریم. افرادی هستند که از ما حمایت می‌کنند. من ۸ ماه است که در اینجا هستم. من برای او آشپزی کرده‌ام. او باردار بود و به رژیم غذایی خاص خود نیاز داشت. من می‌خواستم که مادربزرگ شوم. من هم اکنون دو نوه دارم. من بسیار خوشحالم.


بیشتر بخوانید: دوقلوهای به هم چسبیده‌ای که معلم مدرسه هستند + فیلم 


انتهای پیام/
 

زایمان زن هندی در سن ۷۴ سالگی + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
کامران
۱۴:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
اونایی که ناامید درمان ناباروری هستند حتما این خبر را بخونن در سن 74 سالگی با روش آی وی اف خدایا شکرت تو بهترین نعمت هستید تو بهترین روزی و بهترین مخلوقی
آخرین اخبار