‍ پایان مسابقات اسب سواری در تربت جام

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان تربت جام گفت: مسابقات سوارکاری در شهرستان تربت جام برگزار شد.

‍ پایان مسابقات اسب سواری در تربت جاممحسن سپهری رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: برای اولین بار و بطور رسمی اولین دوره مسابقات سوارکاری و اسب دوانی راهور (یورقه) به همت هیات اسب دوانی و سوارکاری وبا همکاری اداره ورزش و جوانان بطور منظم در محل مسیر اسب دوانی واقع در جاده رحمت آباد بخش پایین جام برگزار شد.

او افزود: مسابقه بین ۲ اسب ترکان به مالکیت مهدی عرفانیان وسوارکاری فاروغ صیدی و اسب طوسی به مالکیت امیر عرفانیان وسوارکار علی خیابانی به مسافت یک کیلومتر از طرف بازار دام به طرف روستای رحمت آباد با قضاوت و داوری جبار حیدری بود که در انتها این مسابقه برنده‌ای نداشت و با نتیجه مساوی به پایان رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: خوشبختانه خون تازه‌ای در رگ‌های هیات سوارکاری شهرستان جریان گرفته و امید داریم با اختصاص پیست تخصصی ویژه سوارکاران بیش از بیش شاهد رشد وارتقاء این رشته مفرح و پرطرفدار باشیم.

سپهری بیان کرد: از نکات بارز و قابل توجه حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر علاقه‌مند به رشته سوارکاری بود که از نزدیک شاهد این مسابقه بودند.

انتهای پیام//ز. ج



مسابقات اسب سواری در تربت جام برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.