عنوان Rainbow Six Sieg به رکورد ۵۰ میلیون کاربر فعال رسید

شرکت یوبیسافت اخیرا اعلام کرد که بازی Rainbow Six Sieg توانسته است ۵۰ میلیون گیمر را جذب خود کند.

۵۰ میلیون گیمر در عنوان Rainbow Six Siegبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Rainbow Six Sieg یکی از بازی‌های بسیار پر طرفدار در زمان عرضه بود که در دسامبر سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد.  بخش آنلاین این بازی بسیار دقیق طراحی شده و گیمر در آن باید به همراه تیم خود به مقابله به تیم دیگری برود که کسی را گروگان گرفته است، به طور کلی می‌توان گفت که تعدادی در این بازی در قالب مجرم و عده‌ای دیگر در قالب پلیس وارد داستان بازی خوهند شد. به تازگی اعلام شده که یکی دیگر از عناوین ساخته شده توسط یوبیسافت توانسته جزو بازی‌های پرطرفدار جهان به شمار آید.

شرکت یوبیسافت به تازگی اعلام کرد که بازی Rainbow Six Sieg توانسته است نزدیک به ۵۰ میلیون گیمر فعال را جذب خود کند. به همین دلیل شرکت یوبیسافت به انتشار توییتی در صفحه مجازی خود اعلام کرد که از گیمر‌ها بابت این استقبال متشکر است همچنین این شرکت همواره عناوین جدید خود را عرضه خواهد کرد و از برخی از عناوین قدیمی خود نیز پشتیبانی می‌کند.

۵۰ میلیون گیمر در عنوان Rainbow Six Sieg

این عنوان هنگام عرضه توانست نظر بسیاری از منتقدان را جلب خود کند و به نوعی در زمان عرضه یکی از بازی‌های بسیار سطح بالای بازار به شمار می‌رفت، اما در آن زمان نمی‌شد حدس زد که این بازی قرار است جزو عناوین برتر جهان باشد. به نظر می‌رسد اسقبال از این بازی در سال‌های اخیر بیشتر به دلیل عرضه نشدن عنوانی مطرح برای سه پلتفرم اصلی باشد چرا که در حال حاضر تقریبا بیشتر بازی‌های مطرح در انحصار شرکت سونی و کنسول پلی‌استیشن هستند.


بیشتر بخوانید: انتشار اطلاعات جدید بازی Greedfall


با این حال باید منتظر بود و دید که عنوان Rainbow Six Sieg باز هم قرار است جزو عناوین پرطرفدار بازار باقی بماند و شرکت یوبیسافت نیز تا مدتی نامعلوم از آن پشتیبانی کند یا اینکه این بازی هم از دنیای عناوین رایانه‌ای حذف خواهد شد.

انتهای پیام/

آمار گیمر‌های بازی Rainbow Six Sieg به ۵۰ میلیون رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار