انتشار اطلاعات جدید بازی Greedfall

شرکت Spider اخیرا با انتشار تریلری جدید از بازی Greedfall، اطلاعات جدید از این بازی را منتشر کرد.

انتشار اطلاعات جدید بازی Greedfallبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Spider یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های رایانه‌ای است که در حال حاضر روی عنوان Greedfall کار می‌کند و قصد دارد در چند روز آینده این بازی را روانه بازار کند. این شرکت برای معرفی نهایی بازی خود دست به انتشار تریلری جدید از این بازی زده است که از این طریق ظاهرا قصد دارد آمار گیمر‌های طرفدار این عنوان را بیش از پیش بالا ببرد. در این تریلر برخی از جزییات مربوط به نقشه و محیط بازی نشان داده شد. بر اساس این تریلر گیمر در حین بازی به موجودات عجیبی بر خواهد خورد که در جزیر اسرار آمیز Teer Fradee که بازی در آن جریان دارد، وجود دارند.

بازی Greedfall یک عنوان RPG بسیار بزرگ است که شبیه به عناوین تخیلی ساخته شده، اما گیمر‌ها در آن علاوه بر مبارزه با موجودات فرازمینی باید با لشکر انسان‌ها نیز مبارزه کند، همچنین گیمر در این بازی توانایی شکار در بازی را نیز دارد. گیمر در این به بازی به عنوان انشانی بی طرف و بدون وابستگی به هیچ کدام از جبهه‌های موجود در بازی وارد بازی خواهد شد و هدف او کمک به افراد ساکن در جزیره Teer Fradee و مقاومت در برابر افراد هجوم آورنده به این جزیره خواهد بود.

انتشار اطلاعات جدید بازی Greedfall

در این بازی گیمر حق انتخاب دارد و هر انتخابی که او در بازی کند، در مسیر کلی داستان بازی تاثیر خواهد گذاشت و مسیر داستان بازی را تغییر خواهد داد. همچنین گیمر اگر در مسیر بازی به یکی از جناح‌های خاص بپیوندد، به طور کامل مسیر داستان متحول می‌شود و می‌توان گفت به یکی از دشمنان افراد بومی جزیره Teer Fradee تبدیل خواهد شد.


بیشتر بخوانید: اطلاعات منتشر شده از تریلر جدید بازی Gears 5


با این حال هنوز اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس نیست و باید منتظر عرضه آن در ۱۰ سپتامبر سال جاری برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر باشیم.

انتهای پیام/

اطلاعات جدید بازی Greedfall

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار