افشای تصاویر ثبت شده با V17 Pro، گوشی بعدی ویوو +تصاویر

پس از افشای ویدئو تبلیغاتی ویوو برای گوشی V17 Pro این بار نوبت به تصاویری رسیده است که با دوربین این گوشی ثبت شده‌اند.

افشای اطلاعات جدید V17 Pro، گوشی بعدی ویوو +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد و بر اساس آن مشخص شد که مدل vivo V17 Pro با دوربین سلفی پاپ‌آپ دوگانه عرضه خواهد شد. این تصاویر فاش شده اطلاعات نسبتا خوبی از گوشی جدید ویوو در دسترس ما قرار دادند. اما امروز باز هم اطلاعات بیشتری از مدل جذاب ویوو منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت توجه ویژه‌ای به بخش دوربین مدل آینده خود دارد.

پیش از همه، یک ویدئو تبلیغاتی ۳۰ ثانیه‌ای از این گوشی رمنتشر شد که تمامی زوایا آن را نشان می‌دهد و به همین دلیل ما می‌توانیم حتی پنل پشتی آن که تاکنون یه راز بود را مشاهده کنیم.

تصاویر منتشر شده از دوربین V17 Pro

پس از آن چندین نمونه از تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی نیز در فضای مجازی منتشر شده است. این تصاویر کمی از حالت تبلیغاتی خارج شده‌اند و به نظر می‌رسد ویوو برای ثبت آن‌ها با نشنال جئوگرافی همکاری کردهT این تصاویر از مردم بومی یک منطقه ثبت شده است. در ادامه این تصاویر را مشاهده می‌کنید:

افشای اطلاعات جدید V17 Pro، گوشی بعدی ویوو +تصاویر


بیشتر بخوانید: قدرتمند و ارزان، پرچمداران جدید ویوو iQOO معرفی شدند 


افشای اطلاعات جدید V17 Pro، گوشی بعدی ویوو +تصاویر

ما اکنون از قضاوت کردن درباره کیفیت عکس‌ها خودداری می‌کنیم، زیرا این‌ها کراپ‌های کوچکی هستند که در توئیتر منتشر شده‌اند؛ همچنین خود توئیتر نیز آن‌ها را فشرده کرده است. علاوه بر آن دیدن تصاویر باکیفیت در کمپین تبلیغاتی یک شرکت سازنده گوشی اصلا مسئله شگفت‌انگیزی نیست.

بر طبق تصاویر فاش شده و همچنین فیلم تبلیغاتی که در فضای مجازی دیدیم، گوشی V17 Pro دارای یک دوربین چهارگانه خواهد بود که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل کیفیت دارد. دوربین سلفی آن نیز دوگانه است. لنز اصلی دارای کیفیت ۳۲ مگاپیکسلی بوده و گفته می‌شود سنسور دومی یک لنز اولترا واید است که باعث می‌شود افراد بیشتری در تصویر قرار بگیرند. برچسب تبلیغاتی که ویوو آن را برای V17 Pro استفاده کرده شامل دو عبارت "سلفی‌های عریض‌تر" و "شب‌های واضح‌تر" است. عبارت اول به دوربین سلفی اشاره دارد و عبارت دوم درباره قابلیت حالت شب در دوربین اصلی این گوشی صحبت می‌کند.

افشای اطلاعات جدید V17 Pro، گوشی بعدی ویوو +تصاویر

همچنین در آخر باید به این مسئله اشاره کرد که V17 Pro دارای یک حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش است و حاشیه‌های آن نازک هستند. این گوشی این ماه به صورت رسمی معرفی شده و به زودی در بازار هند دیده خواهد شد.

انتهای پیام/

تصاویر جدید منتشر شده از V17 Pro

برچسب ها: فناوری ، ویوو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار