حضور پررنگ دانشگاهیان در مراسم عزاداری حسینی

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس گفت: مراسم دانشگاه تربیت مدرس بیش از ۱۰ سال است که هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی فلاح رفیع، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره هیئت عزاداری این دانشگاه، اظهار کرد: هیئت عزاداران دانشگاه تربیت مدرس هر ساله علاوه‌ بر مراسمی که به صورت شبانه و در محوطه دانشگاه برگزار می‌کند، یک روز در این ماه از محوطه این دانشگاه خارج شده و دسته عزاداری را به بیرون از دانشگاه منتقل می‌کند.

او با اشاره به برگزاری مراسم‌های روزانه از جمله زیارت عاشورا، گفت: بیش از ۱۰ سال است که این اقدام توسط دانشگاه تربیت مدرس انجام می‌گیرد و هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود؛ خوشبختانه تمامی دانشگاهیان اعم از اساتید، دانشجویان، کارکنان و ... در این مراسم شرکت می‌کنند.

خبرنگار: محبی/

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه ین مراسم تحت نظارت نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری برگزار می‌شود، تأکید کرد: باتوجه به اینکه محرم امسال در فصل تابستان است؛ دانشجویان پررنگ‌تر از هر سال حضور پیدا کردند.

حجت‌الاسلام  فلاح رفیع بیان کرد:  عشق به امام حسین و انگیزه پاسداری از قیام عاشورا باعث شده است تا تمام این افراد در این مراسم حضور پیدا کنند.

خبرنگار: محبی/

او یادآوری کرد: خوشبختانه این انگیزه هر سال مردم زیادی را در جای‌جای نقاط کشور به دسته‌های عزاداری می‌کشاند و هر سال افراد با انگیزه بیشتری در این مراسم شرکت می‌کنند.

خبرنگار: محبی/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار