تبلیغات راه موثر معرفی جاذبه های استان کرمانشاه

سرپرست معاونت گردشگری اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: تبلیغات یکی از مهمترین اساس معرفی صحیح استان به کشور و خارج ازکشور است.

تبلیغات راه موثر معرفی جاذبه های استان کرمانشاه به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، شکوفه مهدی آبادی سرپرست معاونت گردشگری اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در  نشست با بررسی مشکلات و مسائل هتلداری تشکیل جامعه هتلداران استان را یک ضرورت دانست  و گفت:  تنها از طریق یک صدای واحد می‌توان  مطالبات  جهت جلب حمایت‌های دولتی  خواستار شد و از طرفی می‌توان با مشارکت اعضای جامعه هتلداری با اعضای انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و انجمن راهنمایان گردشگری اهداف این مهم را پیش برد.

او گفت: می تون اهدافی از قبیل رونق تولید. رونق اقتصادی رونق اشتغال در جهت جذب و رضایت مسافران و گردشگران به منطقه را رقم زد.

مهدی ابادی بیان کرد: تبلیغات یکی از مهمترین اساس معرفی صحیح استان به کشور و خارج ازکشور را به دنبال خواهد داشت که این حلقه‌های زنجیره ایی در بخش‌های خصوصی و دولتی را باید تقویت نمود و بگذاریم با نظارت دولتی بخش خصوصی اهداف بلند مدت را پیش گیرد که در آینده بازخورد مناسب و مثبتی را برای استان بدنبال خواهد داشت.

او  گفت: مشکلات و موانعی پیش رو  را می توان از طریق نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی پیگیری کرد.

انتهای  پیام/ز

 

تبلیغات یکی از مهمترین اساس معرفی صحیح استان  کرمانشاه به کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار