عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

۵۰ میلیارد تومان بودجه مورد نیاز برای مرمت برج طغرل

خلیل آبادی گفت: به‌دلیل بدهی شهرداری تهران به پیمانکار پروژه روند بازسازی مجموعه برج طغرل به کندی پیش می‌رود.

حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت برج طغرل و روند بازسازی آن که محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران نیز در جلسه پیشین این شورا (یکصد و شصت و سومین جلسه) به معاونت فرهنگی شهرداری تهران نیز در همین مورد تذکر داده بود گفت:  کارگران در مجموعه مشغول به فعالیت هستند اما متاسفانه روند بازسازی برج طغرل با کندی پیش می رود.

عضو شورای شهر تهران افزود: روند بازسازی برج طغرل در بازه زمانی سال‌های ۹۶-۹۵ راکد بود و روند بازسازی آن مجدد از سال ۹۷ آغاز شده است.

او با اشاره به این نکته که پیمانکار مشغول به بازسازی برج طغرل است، گفت: با اینکه پیمانکار و کارگران برای بازسازی و مرمت برج طغرل در حال کار هستند، اما کار جدی در این زمان رخ نداده و مهمترین عامل کندی در روند بازسازی آن بدهی شهرداری تهران به پیمانکار است.


بیشتر بخوانید: کارت زرد هاشمی به شهرداری تهران برای پروژه‌های برج طغرل و تئاتر آئینه صبا 


خلیل آبادی تاکید کرد: در کنار بدهی های گذشته شهرداری تهران به پیمانکار باز هم شاهد انباشت بدهی بر روی مطالبات گذشته پیمانکار پروژه برج طغرل هستیم.

او در پاسخ به این سوال که بازسازی مجموعه برج طغرل به چه مبلغ بودجه‌ای نیاز دارد، گفت: در حال حاضر نقدینگی لازم برای بازسازی برج طغرل رقمی بالغ بر ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان است که  لازم برای تخصیص آن پیش بینی‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت بازسازی برج طغرل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار