اجرای ۱۵۰ ساعت کلاس آموزشی رایگان ویژه دانشجویان و دانش آموزان مناطق محروم

مدیر گروه جهادی فانوس گفت: ۱۵۰ ساعت کلاس آموزشی رایگان ویژه دانشجویان و دانش آموزان ساکن در مناطق محروم استان خوزستان برگزار شد.

مرتضی خواجوی مدیر گروه جهادی فانوس وابسته به سازمان بسیج مستضعفین و بسیج سازندگی درخصوص فعالیت‌های این گروه جهادی در مناطق محروم استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: گروه جهادی فانوس از اسفندماه سال ۹۵ کار خود را در زمینه‌های مختلف آغاز کرد.

او با بیان اینکه در این گروه جهادی کارگروهی متشکل از نخبگان و شاگرد اول های رشته های برق، الکترونیک وجود دارد افزود: این دانشجویان دارای اختراعات جهانی هستند و توانسته اند در کنفرانس های بین المللی رتبه های برتر را کسب نمایند و علیرغم وجود موقعیت های تحصیلی و شغلی بسیار خوب در خارج از کشور و دانشگاه های نیویورک و روسیه برای آن ها، اما تصمیم گرفته اند برای پیشرفت کشور ایران، به هموطنان خود به خصوص در مناطق محروم  خدمت می کنند.

خواجوی تصریح کرد: به منظور ارتقا وضعیت علمی و آموزشی در این مناطق که نقش مهمی در ارتقا علمی کشور دارد، تصمیم به برگزار کلاس‌های آموزشی رایگان برای دانشجویان و دانش آموزان گرفتیم.

اجرای ۱۵۰ ساعت کلاس آموزشی رایگان ویژه دانش آموزان مناطق محروم

خواجوی اظهار داشت: به همین منظور در سال جاری، ۱۵۰ ساعت کلاس آموزشی رایگان ویژه دانشجویان و دانش آموزان در رشته‌های تحصیلی مختلف به خصوص رشته مهندسی برق با هدف کمک به فراگیری دروس سخت و تخصصی از جمله؛ دروس الکترومغناطیس رشته برق، الکترونیک، مدار و همچنین آموزش نرم افزار‌های تخصصی کاربردی رشته مذکور برگزار شد.

مدیر گروه جهادی فانوس، برگزاری جلسات هفتگی، پشتیبانی مالی و علمی از ۲ دانش آموز مستعد پایه دوازدهم ساکن در مناطق محروم و موفقیت در کسب رتبه یکهزار و ۱۲۰ کنکور سراسری را از دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی عنوان کرد.

او بیان کرد: همچنین برگزاری جلسات هفتگی، پشتیبانی مالی و علمی از یک دانش آموز پایه دهم منجر به پیشرفت تحصیلی و اخلاقی و ارتقا معدل و عضویت او در تیم ملی جوانان ووشو شد.

اجرای ۱۵۰ ساعت کلاس آموزشی رایگان ویژه دانش آموزان مناطق محروم

انتهای پیام/گ

برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.