جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان:

سپاه، فارغ از قومیت‌ها ،محرومیت از چهره مناطق خوزستان می‌زداید

جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از فعالیت سپاه با هدف محرومیت زدایی در تمام مناطق استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار محمود معین پور جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه گفت: سپاه، امروز در بحث محرومیت زدایی در همه جای استان و فارغ از قومیت‌ها فعال است و همچنان خدمت‌رسانی می‌کند.

او محرومیت زدایی را اولویت سپاه در تمام رده‌ها از پایگاه‌های بسیج تا سپاه ولی عصر عنوان کرد و اظهار داشت: در ایذه نیز در دوره ۳ ساله فرماندهی سرهنگ علی طاهری اقدامات خوبی انجام شده است.

سردار معین پور، انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از فرهنگ عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) دانست و افزود: کشور ما ۴۰ سال است که این مسیر طولانی و سخت را طی می‌کند و برای ادامه راه نیز به امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا نیاز داریم.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، قوم بختیاری را سمبل محبت، عشق، غیرت و شرف قلمداد و تصریح کرد: سابقه قوم بختیاری سرشار از ولایتمداری و دینداری است، وقتی دفتر رشادت‌های بختیاری‌ها را ورق می‌زنید سراسر مجاهدت و ایثار می‌بیند، این رشادت‌ها از دوران ستم‌شاهی تا دوران انقلاب اسلامی و حضور در دفاع مقدس ادامه داشت، در جبهه‌های مقاومت و دفاع از حرم نیز قوم بختیاری پیش قراول بوده است.

سردار معین‌پور تصریح کرد: مسیر نورانی که امام خمینی (ره) با تأسی از امام حسین (ع) و شعار هیهات من الذله برای ما مشخص کرده است نسل به نسل ادامه پیدا می‌کند تا پرچم انقلاب به دست حضرت مهدی (عج) داده شود، همین مسیر را باید با رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب ادامه دهیم، زیرا این مسیر سعادت و رستگاری است.

او در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: در صحنه بین‌المللی و در نتیجه کنش و واکنش‌هایی که اتفاق می‌افتد همه سر تعظیم در مقابل جمهوری اسلامی فرود می‌آورند، قضایایی مانند ساقط کردن پهباد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی و مسائل مختلف دیگر نشات گرفته از ایمان مردم و نیرو‌های انقلاب است که دشمن را تسلیم می‌کنند.

سردار محمود معین پور ادامه داد: وقتی کشتی ما را در جبل‌الطارق توقیف کردند و ما کشتی انگلیسی را بخاطر تخلفاتی که انجام داد توقیف کردیم، آن‌ها برای معامله پا پیش گذاشتند و فکر کردند ما اهل معامله ایم، اما ما کشور با عزتی هستیم و با تمسک به حضرت ابا عبدالله (ع) ذلت را نخواهیم پذیرفت.

او بیان کرد: به ما اعلام کردند که کشتی ما را آزاد کنید ما در برابر آن علاوه بر آزاد کردن نفتکش، اجازه فروش نفت به شما خواهیم داد، جواب ما به آن‌ها چه بود؟ هیهات من الذله.

معین‌پور این تسلیم ابرقدرت‌ها را نتیجه استقامت مردم دانست و اظهار داشت: مردم تحت فشار هستند و دولت‌مردان ما در حال تلاش برای برداشتن این مشکلات از روی دوش مردم هستند، مردم برای دین، خدای خود و حکومت جمهوری اسلامی که جزیی از خود آن‌ها است این فشار‌ها را تحمل می‌کنند، آن‌ها در این راه عزیزان خود را از دست داده‌اند، اما همچنان با جان و دل در مسیر انقلاب قدم برمی‌دارند، زیرا اگر یک گام عقب نشینی کنیم دشمنان چند گام جلو خواهند آمد، دشمنان در مقابل اراده پولادین ملت ایران تسلیم شدند.

او در ادامه گفت: اگر اسرائیل از سخنان اخیر سید حسن نصرالله احساس ترس کرده است بخاطر تجهیزات و قدرت نظامی حزب‌الله نیست، بخاطر ترس از نیروی ایمان جوانان حزب‌الله است، که نیرویی از جانب امام خمینی و رهبر انقلاب در کالبد آن دمیده شده است.

انتهای پیام/گ

محرومیت زدایی هدف سپاه در مناطق محروم

برچسب ها: سپاه پاسداران ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.