نمایشگاه فروش پاییزه به مناسبت بازگشایی مدارس از ۲۲ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، نمایشگاه پاییزه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان از ۲۲ تا ۲۹ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

حاجی محمدی افزود: در این رویداد اقتصادی کالا‌هایی شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، مواد غذایی، بهداشتی و همچنین اقلام تنظیم بازار شامل قند و شکر و برنج عرضه خواهد شد.

او اضافه کرد: کالا‌هایی که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأئید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت است و بازرسان این سازمان بر نحوه فروش غرفه داران نظارت خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان، تنظیم بازار و تعدیل قیمت ها، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان در فضا‌های رقابتی به منظور افزایش تنوع، انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالا‌های مورد نیاز را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه بیان کرد.

حاجی محمدی یادآورشد: نمایشگاه فروش پاییزه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان دایرخواهد بود.

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار