در روز پایانی رقابت‌های کاپ آسیایی هندوستان صورت گرفت؛

رکابزنان مس کرمان و کسب ۲ مدال دیگر

رکابزنان تیم صنعت مس کرمان در سومین روز رقابت های كاپ آسيايی هندوستان، دو مدال برنز صید کردند.

حسین اسلامی، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: رقابت‌های کاپ آسیایی هندوستان با حضور ١٧ تیم از کشور‌های جهان در بخش‌های آقایان و بانوان از ١٧ شهریور جاری به مدت سه روز به میزبانی هندوستان در دهلی نو برگزار شد.

او با اشاره به اینکه در روز دوم این مسابقات، سینا کریمیان از باشگاه صنعت مس کرمان مدال نقره یک کیلومتر را از آن خود کرد و امیر حسین دهقانی و معین سعید از باشگاه صنعت مس کرمان نیز در رشته المپیک اسپرینت به نشان برنز رقابت‌ها دست یافتند، افزود: در روز سوم این رقابت‌ها نیز رکابزنان مس کرمان دو نشان برنز دیگر کسب کردند.

اسلامی تصریح کرد: بر این اساس، علی لبیب در رشته ٣٠٠٠ به نشان برنز و حامد جنت در رقابتی فشرده در رشته پوینترس توانست یک نشان برنز دیگر بدست آورد.

او بیان داشت: در این رشته (پوینترس) یوسف میرزا، نماینده کشور امارات که قهرمانی آسیا و حضور در تور فرانسه را در کارنامه خود داشت، نتوانست جایگاهی داشته باشد.

اسلامی افزود: در این رقابت‌ها حسین بهرامی نژاد نیز جایگاه هشتم را از آن خود کرد.

 

پیش از این (روز دوم رقابت ها)، تیم باشگاه صنعت مس در رشته ٤ تیمیِ رقابت‌های کاپ آسیایی هندوستان متشکل از حسین اسلامی، حسین بهرامی نژاد، فرزاد روح الهی و احمد نصر آبادی به مقام چهارمی نیز بسنده کرده بود، بدین ترتیب، در رده بندی تیم مس کرمان در برابر تیم ملی امارات قرار گرفت و چهارم شد، تیم‌های مالزی و هند نیز اول و دوم شدند.

انتهای پیام/ب

دوچرخه سواران کرمانی و کسب ۲ نشان برنز دیگر در هندوستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.