معاون بازآفرینی شهری قم عنوان کرد؛

اعطای تسهیلات بازآفرینی برای ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی در قم

طلوعی گفت:متقاضیان تسهیلات بازآفرینی به شعب بانک مسکن استان برای ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی معرفی شدند.

اعطای تسهیلات بازآفرینی برای ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،داود طلوعی،معاون بازآفرینی شهری قم از معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات بازآفرینی مسکن به شعب بانک مسکن استان به منظور ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی خبر داد.

او گفت: بعد از ابلاغ شیوه نامه تسهیلات بازآفرینی بافت فرسوده از اردیبهشت امسال تا کنون تعداد ۴۲ فقره متقاضی در قالب اشخاص حقیقی، خود مالک و انبوه سازان با مراجعه با سایت مربوطه ثبت نام انجام داده اند.


طلوعی ادامه داد: این افراد برای ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی به مدیریت امور شعب بانک مسکن استان معرفی شده اند که به جز تعداد اندکی که در حال طی کردن مراحل تکمیلی پرونده در بانک عامل می‌باشند بقیه معرفی شدگان موفق به اخذ تسهیلات شده اند.


معاون بازآفرینی شهری قم افزود: این تسهیلات شامل یک وام ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۹ درصد برای کلیه واحد‌ها و در صورت درخواست متقاضی با توجه به تعداد واحد‌ها و اینکه وی مالک حقیقی می‌باشد یا انبوه ساز، تا سقف ۱۰میلیون تومان بصورت وام ودیعه مسکن با نرخ سود ۱۸ درصد قابل افزایش است و به صورت ترکیبی توسط بانک قابل پرداخت است.


او عنوان کرد: دریافت این تسهیلات نیاز به هیچ سپرده‌ای نداشته و صرفا با معرفی نامه اداره کل راه و شهرسازی استان به بانک مسکن قابل پرداخت است.


طلوعی گفت:متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت درخواست و یا تقاضا به سامانه (facility.udrc.ir) مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ش

ستاد بازآفرینی شهری قم

برچسب ها: تسهیلات ، بازار مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار