مدیرکل راه و شهرسازی قم خبر داد؛

برنامه ریزی برای تولید سه هزار واحد مسکونی در قم/ ۲۸۴ واحد مسکن مهر باقی مانده است

مدیرکل راه و شهرسازی قم از برنامه ریزی برای ساخت سه هزار واحد مسکونی در استان خبر داد.

برنامه ریزی برای تولید سه هزار واحد مسکونی در قم/ ۲۸۴ واحد مسکن مهر باقی مانده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،صبوری مدیرکل راه و شهرسازی قم در دومین جلسه شورای تامین مسکن گفت: تولید سه هزار واحد مسکونی در قالب اراضی ۴۸ و ۳۲ هکتاری پردیسان و همچنین طرح‌های مشارکتی در دست بررسی و برنامه ریزی است.

وی  با اشاره به برنامه‌های استان در رابطه با تامین مسکن افزود: شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان باید نسبت به آماده‌سازی این اراضی اقدام کنند.

صبوری در ادامه گفت: با پایان تحویل پروژه‌های مسکن مهر، رویکرد‌های جدید دولت در رابطه با تامین مسکن به‌صورت جدی در سطح استان دنبال می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت واحد‌های مسکن مهر بیان کرد: طبق سیاست دولت تا پایان شهریورماه سال جاری باید تمام پروژه‌های مسکن مهر به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شود.

صبوری ادامه داد: در حال حاضر ۲۸۴ واحد مسکن مهر قم به مرحله تکمیل نرسیده و هنوز آماده واگذاری به متقاضیان نیست.

وی اضافه کرد: از این ۲۸۴ واحد باقی‌مانده مسکن مهر، ۹۰ واحد مراحل پایانی عملیات عمرانی خود را پشت سر گذاشته و تا پایان شهریورماه آماده واگذاری می‌شود.

کل تعهد استان قم برای احداث مسکن مهر در کلان‌شهر قم ۴۳ هزار و ۵۰۴ واحد است و تاکنون ۴۲ هزار و ۶۲۰ واحد آن تکمیل و افتتاح‌شده است. از تعداد تعهد کل استان، ۸۸۴ واحد باقی‌مانده که ۶۰۰ واحد آن در مراحل قضایی و ۲۸۴ واحد نیز در مرحله ساخت و تکمیل می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی قم همچنین عنوان کرد: در قالب رویکرد‌های تامین مسکن، در فاز اول احداث ۵۰۰ واحد مسکونی در دستور کار این اداره کل قرارگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین و احداث مسکن در استان، آماده‌سازی اراضی و ایجاد ظرفیت‌های جدید در اولویت اداره کل راه و شهرسازی قم قرارگرفته است.

انتهای پیام/ش

دومین جلسه شورای تامین مسکن استان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار