تماشا کنید؛

بررسی قابلیت Motion Sensor در گوگل پیکسل ۴ + فیلم

طی ویدئویی، قابلیت حسگر حرکتی (Motion Sensor) گوگل پیکسل ۴ مورد بررسی قرار گرفته است.

بررسی قابلیت Motion Sensor در گوگل پیکسل ۴ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی است که شایعات مربوط به تلفن هوشمند جدید گوگل در فضای اینترنت منتشر می‌شود و با نزدیک شدن به زمان معرفی مدل پیکسل ۴، به‌طور طبیعی اخبار و شایعات پیرامون این مدل افزایش پیدا کرده است.

تاکنون چندین تصویر و رندر موسوم به گوگل پیکسل ۴ انتشار یافته که طراحی و شکل ظاهری این مدل را آشکار می‌کند، با اینتشار این تصاویر، حاشیه نسبتا ضخیم پیکسل ۴ موجب تعجب کارشناسان و طرفداران گوگل شده است. با وجود اینکه تمامی مدل‌های جدید دارای حاشیه بسیار باریک و نمایشگر بزرگی هستند، این حاشیه ضخیم در پیکسل ۴ بی‌دلیل نیست. در ابتدا تصور می‌شد که این شرکت نتوانسته از نظر فناوری، حاشیه دور تلفن هوشمند خود را مانند تولیدات دیگر برند‌ها کاهش دهد، اما با توجه به اطلاعات جدید، این حاشیه ضخیم، به‌دلیل یکی از جدیدترین و منحصر‌به‌فردترین فناوری‌‎های مورد استفاده در تلفن هوشمند به‌وجود آماده است.


بیشتر بخوانید: خانواده جدید پیکسل 3a پس از مدت‌ها انتظار به طور رسمی رونمایی شدند +تصاویر 


بررسی قابلیت حسگر حرکتی (Motion Sensor)

در ماه جولای گذشته، گوگل اعلام کرد که پیکسل ۴ با یک قابلیت جدید عرضه خواهد شد. اساس فناوری این قابلیت جدید از که همان ابتدا Motion Sense نام داشت، پروژه Soli است. اکنون ویدئو جدیدی از یکی از تحلیلگران فناوری در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعات بیشتری از آن به ما می‌دهد. این فرد در ویدئو جدید خود به طور کامل فناوری Motion Sensor را تحلیل کرده است. همان طور که از اسم آن معلوم است، قابلیت Motion Sensor به شما این توانایی را می‌دهد که بدون لمس صفحه نمایش، کار‌هایی مانند تعویض آهنگ، بی‌صدا کردن تماس تلفنی و هشدار‌ها را انجام دهید. در واقع معنی اسم این قابلیت "حسگر حرکتی" است.

علاوه بر Motion Sensor همچنین یک ویژگی دیگر به نام "Reach to check phone" وجود دارد که وقتی شما دست خود را روی گوشی قرار می‌دهید، صفحه نمایش را فعال می‌کند تا اعلان‌ها، ساعت و سایر اطلاعات را به شما نمایش دهد.

در ادامه بخشی از این ویدئو را مشاهده می‌کنید که در آن راجع به قابلیت Motion Sensor صحبت شده است:

 

انتهای پیام/

قابلیت حسگر حرکتی پیکسل جدید مورد بررسی قرار گرفت

برچسب ها: فناوری ، پیکسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.