پنج سامانه نوین گندزدایی آب آشامیدنی با حضور وزیر نیرو به صورت همزمان در شهرستان‌های یزد، اردکان، خاتم ، ابرکوه و بخش زارچ افتتاح شد.

افتتاح پنج سامانه نوین گندزدایی آب با حضور وزیر نیرو در یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، پنج سامانه نوین گندزدایی آب با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو در یزد با هدف اطمینان از غیر فعال‌سازی تمام ارگانیسم‌های مضر، تشکیل نشدن ترکیبات مضر، جلوگیری از ایجاد آلودگی‌های احتمالی در شبکه‌های فرسوده یا آسیب دیده و با صرف ۲۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سامانه‌های بهره برداری شده توانایی گندزدایی دو هزار و ۱۴۰ لیتر بر ثانیه آب به روش الکترولیز نمک کلرید سدیم را دارد که این مقدار در یزد ۱۵۰۰ لیتر بر ثانیه، اردکان ۳۰۰ لیتر بر ثانیه، هرات ۱۴۰ لیتر برثانیه، ابرکوه ۱۰۰ لیتر بر ثانیه و زارچ ۱۰۰ لیتر بر ثانیه آب است.

این شیوه به عنوان یکی از روش‌های نوین و ایمن گندزدایی آب جایگزین سیستم‌های گندزدایی گاز کلر شناخته می‌شود که از شروع تا پایان مرحله تولید، سیستم کاملا ایمن بوده و اپراتور با هیچ گونه ماده شیمیایی در تماس نیست.

این سامانه‌ها، مزایایی از جمله ایمنی بالا نسبت به سیلندرهای گاز کلر، راه اندازی بسیار آسان و راحت و صرفه اقتصادی به نسبت گاز کلر و پرکلرین دارد.

انتهای پیام/ غ

پنج سامانه نوین گندزدایی آب با حضور وزیر نیرو در یزد افتتاح شد 

برچسب ها: اشتغال ، وزیر نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار