معاون عمرانی استاندار سمنان:

روستاهای دامغان گازرسانی می‌شود

منوچهر فخری گفت: گازرسانی به ۱۶ روستای دامغان در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری  معاون عمرانی استاندار سمنان در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستای مهماندویه از توابع بخش مرکزی دامغان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶ روستای دامغان فاقد گاز است که گازرسانی به آن‌ها در دستور کار قرار دارد،گفت: از این تعداد پنج روستا در بخش مرکزی است که تاکنون مجوز گازرسانی به روستا‌های اگره، سیاه پره و سرخده در شمال شهرستان دامغان از سوی وزیر نفت اخذ و طی ماه گذشته عملیات اجرایی آن با حضور استاندار سمنان آغاز شد.

او ضمن بیان اینکه برای گازرسانی به روستا‌های طزره و مهماندویه پنج میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده است، افزود: با اجرای این طرح ۳۷۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار و بهره‌مند شدند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه عملیات اجرایی گازرسانی به روستا‌های طزره و مهماندویه در طی ۲۷۰ روز و در تیرماه سال گذشته آغازشده است، ابراز داشت: کار پروژه گازرسانی به این دو روستا‌ها شهریورماه امسال به اتمام رسید تا مردم این روستا‌ها از نعمت گاز برخوردار شوند.

فخری ضمن بیان اینکه دامغان ۱۲۰ روستا دارد، افزود: باید تمامی زیرساخت‌های لازم برای رشد و توسعه در روستا‌ها فراهم تا روستاییان نیز همانند شهر‌ها از امکانات لازم برخوردار و بهره‌مند شوند.

او اظهار داشت: طول شبکه عملیات گازرسانی به روستای مهماندویه در شمال شرقی دامغان ۱۱ کیلومتر بوده و ۹۰ خانوار از مردم این روستا‌ها از نعمت گاز برخوردار شدند.

انتهای پیام/ م

گازرسانی به روستا‌های طزره و مهماندویه  دامغان با پنج میلیارد تومان اعتبار

 

برچسب ها: وزارت نیرو ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار