تاریخ برگزاری مراسم Game Awards سال ۲۰۱۹ اعلام شد

گئوف کیلی تاریخ دقیق مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۹ را در صفحه توئیتر خود اعلام کرد.

تاریخ برگزاری مراسم Game Awards سال ۲۰۱۹ اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جشنواره بازی‌های رایانه‌ای (The Game Awards) یکی از آن رویدادهایی است که هر ساله بسیاری از علاقمندان به دنیای این بازی‌ها منتظر آن هستند تا بتوانند برترین عناوین بازی‌های رایانه‌ای را طی یک سال گذشته بدانند. با نزدیک شدن به پاییز باید منتظر اعلام تاریخ برگزاری این رویداد باشیم و کیلی هم علاقمندان به بازی را منتظر نگذاشته است و تاریخ دقیق جشنواره خود را به صورت رسمی در صفحه توئیتر خود اعلام کرده است.

The Game Awards امسال قرار است به طور دقیق سه ماه دیگر یعنی دوازدهم دسامبر سال ۲۰۱۹ (۲۱ آذر) برگزار شود. این جشنواره عظیم قرار است امسال هم در سالن آمفی‌تئاتر مایکروسافت آمریکا در شهر لس‌آنجلس کالیفرنیا برگزار شود و بلیط‌های آن از طریق وبسایت جشنواره قابل خریداری هستند. این رویداد پنجمین جشنواره The Game Awards خواهد بود و کیلی درباره آن می‌گوید برنامه‌هایی برای جشنواره امسال در نظر دارد که قرار است در روز‌های آتی از آن‌ها پرده‌برداری کند.


بیشتر بخوانید: گوگل در حال همکاری با سایر توسعه دهندگان کنسول است


علاوه بر اعلام تاریخ برگزاری جشنواره The Game Awards 2019، کیلی پیامی در صفحه توئیتر خود به اشتراک گذاشته است. این پیام درباره چیزی بحث می‌کند که امسال کیلی قرار است آن را به نمایش بگذارد. کیلی می‌گوید قصد دارد امسال تریبون را در اختیار توسعه‌دهندگان بازی بگذارد تا پروژه‌هایی را که روی آن در حال کار هستند، به اشتراک بگذارد. البته در کنار این، مراسم بهترین بازی‌های امسال هم برگزار خواهد شد و بهترین‌های هر بخش معرفی می‌شوند.

کیلی با برگزاری این مراسم چشم جهانیان را به این جشنواره دوخته است و همه منتظر این هستند که بدانند در سال ۲۰۱۹ چه بازی‌هایی در زمره بهترین بازی‌های ویدئویی امسال قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

۱۲ دسامبر، تاریخ رسمی جشنواره The Game Awards

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.