قاتل اسدآبادی در پایتخت گرفتار قانون شد

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان گفت: قاتل اسد آبادی که در مقابل دادگستری جوانی را به قتل رسانده بود عصر روزپنجشنبه در تهران دستگیر شد.

قاتل اسدآبادی در تهران گرفتار قانون شدحسین بشری، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: ۲ شهروند اسدآبادی به علت اختلاف ملکی در دادگستری اسدآباد حضور یافتند که برادر زاده یکی از طرفین مقابل این نهاد قضایی به فرد مقابل حمله ور شده و با ضربه سلاح سرد به قسمت گردن، او را به قتل رساند.

اوبیان کرد: با تلاش ماموران و اقدام‌های فنی و اطلاعاتی، مشخص شد که قاتل در تهران حضور و تردد دارد که عصر پنج شنبه در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد و هم اکنون در حال انتقال به همدان است.

بشری اظهار داشت: با توجه به اینکه احتمال درگیری طایفه‌ای و نزاع دسته جمعی در روستای محل سکونت طرفین درگیری متصور بود نیرو‌های پلیس به موقع در محل حضور یافته و از بروز درگیری احتمالی جلوگیری کردند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی از قاتل در همدان انجام می‌شود اضافه کرد: ناتوانی افراد در کنترل خشم برخی مواقع موجب بروز قتل شده که عواقب آن جبران ناپذیر است.
انتهای پیام/ج

قاتل اسدآبادی در تهران گرفتار قانون شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.