برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات پاییزه در خرم‌آباد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی لرستان از برپایی نمایشگاه پاییزه در خرم‌آباد خبر داد و گفت: امسال این نمایشگاه در ۸۰ غرفه دایر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جلال طاهری مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی لرستان با اشاره به برپایی نمایشگاه پاییزه در این شهر اظهار داشت: نمایشگاه عرضه محصولات پاییزه، پوشاک، لوازم‌التحریر، کیف، کفش و مواد غذایی با توجه به فراررسیدن فصل بازگشایی مدارس از ۲۲ تا ۳۱ شهریوماه به مدت ۱۰ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

او افزود: امسال نمایشگاه پاییزه در ۸۰ غرفه دایر می‌شود که اکثر غرفه‌داران بومی هستند و بیش‌تر غرفه‌ها به لوازم‌التحریر، کیف، کفش و پوشاک مدارس اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی لرستان با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه عرضه کالا‌های ایرانی است، عنوان کرد: در این نمایشگاه اولویت ثبت‌نام با غرفه‌دارانی است که محصولات ایرانی عرضه کنند در همین راستا در فرم ثبت‌نام غرفه‌داران این موضوع مد نظر قرار گرفته و هم‌چنین محصولات این نمایشگاه ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف دارد.

او بیان کرد: علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات پاییزه، پوشاک، لوازم‌التحریر، کیف، کفش و مواد غذایی می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۵ عصر تا ۲۱ شب به این نمایشگاه مراجعه کنند و ما آماده میزبانی از شهروندان هستیم.

انتهای پیام/م

نمایشگاه عرضه محصولات پاییزه در خرم‌آباد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.