ملاک و معیار سنجش یاران حسین (ع) کربلا بوده است

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: ملاک و معیار سنجش یاران حسین (ع) کربلا بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نهضت کربلا، عرصه ریزش‌ها و رویش‌های واقعی بود، تصریح کرد: در جریان این نهضت عده‌ای از صحنه عاشورا کنار رفتند و عده‌ای نیز رویش یافتند.

امام جمعه خرم آباد به فلسفه و علل ریزش برخی افراد در نهضت حسینی اشاره کرد و ضعف ایمان و عقیده، امیال و امراض نفسانی و مادی، فقدان بصیرت و در نهایت کبر و کینه را از مهمترین این دلایل برشمرد.

او به گستردگی و فراگیر بودن عزاداری امام حسین (ع) در سراسر گیتی اشاره و از تمامی دست اندرکاران برگزاری این مراسم باشکوه در سطح استان لرستان قدردانی کرد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید، بر تلاش مسئولان در جذب سرمایه گذاران برای بهبود وضعیت اقتصادی استان تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران را یادآور و ضرورت هوشیاری مسئولان در برابر آثار این جنگ و پیشگیری از عواقب آن را خواستار شد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به توطئه و مکر مشترک آمریکا و فرانسه علیه ایران در قابل برجام اشاره کرد و افزود: آن‌ها می‌خواهند زمان برجام و تعهدات ایران مادام العمر باشد و حضور ایران در منطقه کم رنگ شود و همچنین فعالیت‌های موشکی ایران را متوقف کنند.

او با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در موقعیت برتر قرار دارد و آمریکا در موقعیت ضعف و زبونی است، تصریح کرد: سیاست‌های خصمانه آمریکا در مقابل ایران شکست خرده است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان قدرت و نفوذ ایران در منطقه خاورمیانه را روبه افزایش ارزیابی و عنوان کرد: رهبران جبهه مقاومت یکی پس از دیگری به ایران می‌آیند و با رهبر ایران بیعت می‌کنند که نشانگر تایید این قدرت و نفوذ است.

انتهای پیام/م

کربلا؛ ملاک و معیار سنجش یاران حسین (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.